Ingen mus i Gothic 2??
Fra : Johs32

Dato : 02-04-06 15:32

Kan det passe at man ikke kan bruge sin mus til at vælge ting fra sit
inventory? Jeg kan heller ikke bruge musen i hovede menuen. Er der en patch
der fikser dette problem? Jeg har haft samme problem både før og efter jeg
installerede udvidelsen.

Mvh
Johs

Fra : JYH

Dato : 03-04-06 11:07

Johs32 wrote:
> [...]
> inventory? Jeg kan heller ikke bruge musen i hovede menuen. Er der en
> patch der fikser dette problem? Jeg har haft samme problem både før

Så vidt jeg husker kan du ikke bruge musen i Inventory,
kun tastaturet.
Det er ikke en fejl, sådan er spillet lavet

Fra : Jim

Dato : 04-04-06 17:25

Så vidt du husker JYH, er rigtigt.