Silent hunter 3 fejl
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 02-04-06 11:41

Jadav!

Jeg har opdateret min SH3 til 1.4b!
Grafikkort ovs. er også opdateret til den nyeste ver.:

Når jeg starter i havn, så er min Sonar allerede i stykker og kan ikke rep.
??????????
Når jeg beder mandskabet om at flytte torpedoer ind i ubåden når jeg ligger
i overfladen så sker det at den laver grafikfejl i det billede!!!!!

Ok!
min PC'er var ved at være meget rodet så jeg kørte en ghost " ren røv at
trutte i (c:" opdaterede XP og alle andre ting, grafikkort osv.

Installerede SH3 og opdaterede til 1.3 "kun"!

Min sonar er stadigvæk i stykker før jeg starter med at sejle ud af havnen!
Om der kom grafikfejl ved jeg ikke for jeg opdatertede til 1.45b derefter!
Og, jeg har de samme problemer endnu!

Er der andre der har opblevet det samme ???

XP pro
Asus bundkort P5gd2 deluxe
P4 3,4GHz
Grafikkort = 6600GT
Ram 3Gb
Jeg vil mene min Pc'er er stor nok til at køre spillet, det siger SH3 også
under installationen!

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Nicolai

Dato : 02-04-06 13:17

> Jeg har opdateret min SH3 til 1.4b!
> Grafikkort ovs. er også opdateret til den nyeste ver.:
>
> Når jeg starter i havn, så er min Sonar allerede i stykker og kan ikke rep.
> ??????????

Standardmissioner? eller campaign?

> Når jeg beder mandskabet om at flytte torpedoer ind i ubåden når jeg ligger
> i overfladen så sker det at den laver grafikfejl i det billede!!!!!

Meget mystisk. Hvilken nvidia-driver (Er det WHQL?) og hvilke
VGA-indstiliinger i bios?

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 02-04-06 14:39

Jadav!

Jeg spiller kun campaign.

Dirverne er de sidste ny fra Nvidias hjemmeside:
84.21_forceware_winxp2k_international_whql

Jeg har ikke pillet io BIOS!
Hvad kan da ændres der inde der kan have indflydelse på SH3!

PS. min Pc'er er ikke OC!

Mvh.
Hans Nikolajsen