Stones Webwriter
Fra : Lillian S. Jensen

Dato : 21-01-01 20:45

Hej

Jeg er nybegynder hvad angår HTML, og fik anbefalt Stones Webwriter.
Er der nogen der har gode eller dårlige oplevelser med dette program??
Jeg synes det er et godt program men der er en del mangler synes jeg.

MVH
Lillian

Fra : KeZZe

Dato : 21-01-01 21:50

> Jeg er nybegynder hvad angår HTML, og fik anbefalt Stones Webwriter.
> Er der nogen der har gode eller dårlige oplevelser med dette program??
> Jeg synes det er et godt program men der er en del mangler synes jeg.

Det er den bedste, danske HTML-editor.
Den er rimelig nem at gå til, dvs. du kan ret hurtigt lære HTML, bl.a. fordi
version 3 har indbygget "ordbog".
Det er en ok måde at lære HTML på.

Hold dig væk fra Frontpage og lignende.

--
/KeZZe
Mail: mailto:kezze@kezze.dk ICQ: 14602805

Fra : claus

Dato : 21-01-01 22:48

Lillian S. Jensen <lillian@jensen.to> skrev i en
> [...]
> Er der nogen der har gode eller dårlige oplevelser med dette program??
> Jeg synes det er et godt program men der er en del mangler synes jeg.

Du skriver ikke hvilken version af SW du bruger Men der er kommet en version
3.5.
Hvis det ikke er den du har kan den hentes på http://www.stoneware.dk
Der er bla. lavet en del forbedringer i søg og erstat funktionerne.

--
MVH
Claus Pryds

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-01-01 23:24

Sun, 21 Jan 2001 20:45:19 +0100, skrev Lillian S. Jensen
<lillian@jensen.to>:

>Jeg synes det er et godt program men der er en del mangler synes jeg.

Hvad mangler du?
Det kunne da være meget rart at vide, hvis vi evt. skal hjælpe dig.

Dem herinde der bruger det, synes at det er fremragende.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : Lillian S. Jensen

Dato : 22-01-01 15:14

On Sun, 21 Jan 2001 23:23:34 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Hvad mangler du?
>Det kunne da være meget rart at vide, hvis vi evt. skal hjælpe dig.

Jeg synes der mangler en funktion der gør at man ikke kan oprette nye
htmlnavne med mellemrum. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skulle
rette det, da det var link på alle sider.
En anden ting jeg synes der mangler er en funktion, der gør at man
overføre mere end en fil ad gangen til ftp.

>Dem herinde der bruger det, synes at det er fremragende.

Jeg synes også det er et fremragende program. Frontpage kan godt pakke
sammen og gå hjem.

btw så har jeg version 3.5.

MVH
Lillian

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 22-01-01 18:52

On Mon, 22 Jan 2001 15:14:23 +0100, Lillian S. Jensen
<lillian@jensen.to> wrote:

>En anden ting jeg synes der mangler er en funktion, der gør at man
>overføre mere end en fil ad gangen til ftp.

Det er en begrænsning, der er lagt i gratis-udgaven.

--
med venlig hilsen - Preben
http://www.kittelmann.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-01 20:17

Mon, 22 Jan 2001 15:14:23 +0100, skrev Lillian S. Jensen
<lillian@jensen.to>:

>Jeg synes der mangler en funktion der gør at man ikke kan oprette nye
>htmlnavne med mellemrum. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skulle
>rette det, da det var link på alle sider.

Der må ikke mellemrum i filnavne, du vil få problemer med nogle
browsere, når den bliver uploadet, så de ikke bliver vist.
Vil du have et mellemrum, så brug underscore (min_side.htm).

>En anden ting jeg synes der mangler er en funktion, der gør at man
>overføre mere end en fil ad gangen til ftp.

Jeg kender ikke ftp-funktionen, men hvis programmet ikke er
registreret, så mener jeg der er nogen begrænsninger i funktionerne.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Lillian S. Jensen

Dato : 22-01-01 20:29

On Mon, 22 Jan 2001 20:16:56 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Der må ikke mellemrum i filnavne, du vil få problemer med nogle
>browsere, når den bliver uploadet, så de ikke bliver vist.
>Vil du have et mellemrum, så brug underscore (min_side.htm).

Det er heller ikke bevidst at jeg lavede de mellemrum, men frontpage
laver automatisk underscore. Det ville være fedt hvis Stones også
kunne det.

>Jeg kender ikke ftp-funktionen, men hvis programmet ikke er
>registreret, så mener jeg der er nogen begrænsninger i funktionerne.

Jeg har den registrerede version så der burde ikke være nogen
begrænsninger.

MVH
Lillian

Fra : Carsten Keller

Dato : 22-01-01 21:53

"Lillian S. Jensen" <lillian@jensen.to> wrote in message

> Jeg har den registrerede version så der burde ikke være nogen
> begrænsninger.

Registrerede som i "har betalt for at få det registreret"? Så skulle der
ikke være nogen begrænsninger.
Hvis du har benyttet dig af at det som privatperson er gratis at registrere
WW3, så er der visse begrænsninger, bl. a. på FTP-upload.
Keller

Fra : Boysen

Dato : 23-01-01 16:35

Hej Lillian

Du skulle seriøst overveje, at betale den sjat programmet koster.

1) Du støtter udviklingen af blaa blaa blaa osv. (men alligevel et godt
argument)
2) I den betalte version kan du overføre hele projekter, og webwriter
checker hvilke sider du har opdateret.

/Michael Boysen

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 23-01-01 20:18

Lillian S. Jensen skrev:

>Jeg har den registrerede version så der burde ikke være nogen
>begrænsninger.

Når man bruger 'Start overførsel' udnyttes min forbindelse næsten
fuldt ud, så jeg har ikke ledt efter andre muligheder, men har du
prøvet i stedet at markere filerne i venstre vindue og trække dem over
'på hjemmesiden' i ftpvinduet?
Måske giver det noget.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 25-01-01 17:46

"Lillian S. Jensen" wrote:

> [...]

Skriv til Steen og foreslå det til næste version

> Jeg har den registrerede version så der burde ikke være nogen
> begrænsninger.

Som det er nævnt, så er der forskel på en registreret gratisversion for
privatbrugere og en betalt registrering. Med sidstnævnte synes jeg at
FTP'en kan alt hvad man har brug for, men Steen H er nu ret god til at
svare på supportspørgsmål, så hvis du har en betalt version hvor der er
FTP-problemer, så løb hans FAQ igennem, og skriv efterfølgende til
ham...

Venlig Hilsen

Jesper Brunholm

" H C Andersen-Centrets sider: <http://www.andersen.sdu.dk/>