søer omkring allerød +- 25 km
Fra : Andersen

Dato : 30-04-06 16:43

Hej

Jeg mangler nogle søer omkring Allerød eller deromkring, Så hvis du syntes
at du trænger til at fortælle om en sø du kender med suder, brasen og kæmpe
karusser .-) få kom frisk frem og del det med mig.

Hilsen Bo

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-04-06 19:48

"Andersen" <bo@madxxx.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mangler nogle søer omkring Allerød eller deromkring, Så hvis du
> syntes at du trænger til at fortælle om en sø du kender med suder,
> brasen og kæmpe karusser .-) få kom frisk frem og del det med mig.

Store Donse Dam.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 01-05-06 09:38

Jens Bruun skrev:

> Store Donse Dam.

Enig. Den kræver dog medlemsskab af Fiskeringen
og må iøvrigt kun fiskes i fra båd.
Her er frit fiskeri:
http://www.friluftskortet.dk/results.asp?num=4&ft=11_04&amt=35&d3=3&show
map=true&CenterMapX=12%2C1979453218463&CenterMapY=56%2C0109665446385&Old
ZoomLevel=1&dynX=&dynY=&SM_Frifiskerier=on&klik=&zoomlevel=2&dyn.x=205&d
yn.y=150

Peter Schrøder