Emhette - producent ?
Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-05-06 21:52

Hej

Er der nogen der ved hvem der er producenten bag denne emhætte ??

http://cuk.dk/andet/emhette.jpg

På forhånd tak

Jan

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-05-06 22:02

On Fri, 26 May 2006 22:51:55 +0200
"Jan Pedersen" <notebook@...> wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der ved hvem der er producenten bag denne emhætte ??
>
> http://cuk.dk/andet/emhette.jpg
>
> På forhånd tak

Der er vist flere producenter som laver dem, men er ret sikker på at i
hvert fald Siemens har lavet dem. De hænger i stort set alle køkken
inventar forhandlere i deres udstillinger og er efter min mening nogle
grimme blikskrumler som ikke virker ret godt.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-05-06 22:09

> [...]
>inventar forhandlere i deres udstillinger og er efter min mening nogle
>grimme blikskrumler som ikke virker ret godt.

Det er med garanti ikke en Siemens model for de har ikke noget i den stil i
deres danske program.

Witt har en model der ligner
http://witt.dk/witt_design/v_gh_ngt_emh_tte/witt_v_gemh_tte

Jan

Fra : Marcussen

Dato : 26-05-06 22:17

"Jan Pedersen" <notebook@...> skrev i en meddelelse

> Det er med garanti ikke en Siemens model for de har ikke noget i den stil
> deres danske program.
>
> Witt har en model der ligner
> http://witt.dk/witt_design/v_gh_ngt_emh_tte/witt_v_gemh_tte

Gram har også en model som er "skrå" og lidt spciel:

http://www.gram.dk/Default.aspx?ID=5190

Fra : Max

Dato : 26-05-06 22:07

Hej Jan

> Er der nogen der ved hvem der er producenten bag denne emhætte ??

Jeg så den hænge hos Skousen forleden dag.

Mvh Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-05-06 22:15

On Fri, 26 May 2006 23:06:53 +0200
"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Jan

> Jeg så den hænge hos Skousen forleden dag.

jeg kan føje Kvik køkken, Svane Køkkener, HTH Køkkencentrum og Designa
til listen over steder jeg har set en sådanne gennem de sidste 14 dage

Fra : Nielsen

Dato : 26-05-06 23:10

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvem der er producenten bag denne emhætte ??

Gorenje har noget i de stil
http://www.gorenjepininfarina.com/_dk/gorenje.html

Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 27-05-06 09:24

"Nielsen" <jtn@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Gorenje har noget i de stil
> http://www.gorenjepininfarina.com/_dk/gorenje.html
>

> Nielsen

Jeg er temmelig sikker på at det er en Aeg-Electrolux, da min svoger har
den. Dog ved jeg ikke hvor godt den virker.

http://www.aeg-electrolux.dk/node146.asp?prodid=6145

Thomas

Fra : jacob johansen

Dato : 28-05-06 14:36

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvem der er producenten bag denne emhætte ??

Hej NG.

Det er en AEG/electrolux til vejl. udsalgspris på 9500kr, mener jeg nok

Der er også www.eico.dk som laver en som ligner.

Vi købte selv en for 3 uger siden.... og er meget tilfredse med den ( selvom
vores køkken ikke er helt færdigt endnu...

spørg bare hvis du har noget!!

MVH
Jacob