Billigt digitalt lydkort
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 15-06-01 17:01

Hejsa

Jeg leder efter et billigt digitalt lydkort.
Jeg har fundet:
Terratec: DMX XFire 1024 (ca. 486kr) (+ 60kr fragt)
512i Digital (ca. 450kr) (+?? fragt)

Nogle andre forslag + butikker...
Max 600kr, for kortet skal bare bruge til digital kopiering fra anlæg til
pc.
Line in / out
optical in/out
coxial in/out (ikke så vigtigt)

Mvh Thomas

Fra : Ove Kristensen

Dato : 15-06-01 17:50

"Thomas Jørgensen" <smashingpump@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle andre forslag + butikker...
> Max 600kr, for kortet skal bare bruge til digital kopiering fra anlæg til

Jaaahh, godt ca. kr. 450,00 for et Soundblaster 1024 som er et godt kort, i
HK Automation på Strandboulevarden i Kbhvn.

Mvh
OveK.

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 18-06-01 09:38

Hejsa Ove og tak for hjælpen.
Men jeg tror jeg har fundet et der passer fint til mig.
Det er et Guillemot - Fortissimo II
Den har:
External Connectors:
Analog din with: mic in, headphones, front and rear speakers
Line in
Digital S/PDIF in ( optical)
Digital S/PDIF out (optical)
MIDI / Game port (MPU 401 compatible)

Sammenlignet med de info jeg fandt omkring Soundblaster 1024:
Externe Connector:
1 x Microfon
1 x Line In
2 x Line out (til 4 point sourround)
1 x Digital out (Minijack)

Prisen er dog også 565 (inkl fragt). Men det går nok.

Mange tak for hjælpen....

Mvh Thomas