Trend værktøj
Fra : kimtiede@gmail.com

Dato : 21-05-06 15:33

Hej alle,

Jeg har set, at Fog fører et værktøjsmærke, der hedder Trend og som har
mange spændende træbearbejdningsmaskiner.

Er der nogen som kender en onlinebutik, som handler med Trend værktøj?
Og er der nogen der har erfaringer med Trend værktøj? Jeg går i
øjeblikket og overvejer at investere i en fladdyvel fræser (også kaldet
lamelfræser).

På forhånd tak

Kim

Fra : fsn

Dato : 21-05-06 18:56

> http://www.mtmc.co.uk/prodtype.asp?PT_ID=105&strPageHistory=cat

Helt ok firma og handle ved.
Flemming

Fra : kimtiede@gmail.com

Dato : 21-05-06 21:05

fsn wrote:

> Helt ok firma og handle ved.
> Flemming

Kan man godt bruge 240V modellen i DK?

Bedste hilsener

Kim

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 21-05-06 22:34

<kimtiede@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4470c7e3$0$859$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Kan man godt bruge 240V modellen i DK?

Det burde da ikke være spændingens skyld i hvert fald ....
det hedder også 240 V i Danmark i dag eller i hvert fald
230

Fra : fsn

Dato : 22-05-06 20:44

> Kan man godt bruge 240V modellen i DK?

Bare klip det engelske stik af og sæt et dansk på, så kører det.

Flemming