Billigste MDF plade samt udskæring Odense
Fra : Thomas

Dato : 18-05-06 16:58

hej NG

Nogen der ved hvilket byggemarked man skal besøge i Odense når man skal have
købt en 19 mm MDF plade samt have foretaget ca. 10 skæringer ?

Mvh

Thomas

Fra : Hauge

Dato : 18-05-06 17:14

Hej
Thomas wrote:
> Nogen der ved hvilket byggemarked man skal besøge i Odense når man skal have
> købt en 19 mm MDF plade samt have foretaget ca. 10 skæringer ?

Bauhaus, der er skær med i kvm.-prisen.
Ved fx. Silvan skal man udover kvm.-prisen, betale 15 kr. pr. skær,
selvom kvm.-prisen er højere end Bauhaus'.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060518161357@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Thomas

Dato : 18-05-06 17:23

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> [...]
>
> Bauhaus, der er skær med i kvm.-prisen.
> Ved fx. Silvan skal man udover kvm.-prisen, betale 15 kr. pr. skær, selvom

Mange tak for det hurtige svar. Det glæder mig, da jeg kunne se de havde
MDF på tilbud i denne uge, men ville jo ikke hjælpe meget hvis de var dyre
med udskæring

Mvh

Thomas

Fra : Andersen

Dato : 18-05-06 17:20

> Ved fx. Silvan skal man udover kvm.-prisen, betale 15 kr. pr. skær, selvom
> kvm.-prisen er højere end Bauhaus'.
>
> Mvh Hauge

Hej

Det må så være forskelligt fra silvan til silvan for den vi bruger (Hillerød
og Birkerød) har udskæring med i prisen når man køber plader.

Hilsen Bo

Fra : Hauge

Dato : 18-05-06 17:36

Hej
Andersen wrote:
> Det må så være forskelligt fra silvan til silvan for den vi bruger (Hillerød
> og Birkerød) har udskæring med i prisen når man køber plader.

Ok, det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men den lokale her (Århus
N) skal udover deres hamper kvm.-priser også have skær.. Så det kan
hurtigt koste et mindre landbrug at skulle have skåret 10 snit..
Så dem har jeg droppet, hvilket jeg også har gjort på andre punkter, da
jeg efterhånden synes at de er for ringe og dyre. Alle andre
byggemarkeder er bedre.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060518163545@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : CAH

Dato : 18-05-06 21:18

> Nogen der ved hvilket byggemarked man skal besøge i Odense når man skal have
> købt en 19 mm MDF plade samt have foretaget ca. 10 skæringer ?

Jeg tror det er dem der ligger ved rosengaardcentret, kan byggecenter /
byggecentrum eller noget i den stil.

Fra : KO

Dato : 21-05-06 20:46

> [...]
> købt en 19 mm MDF plade samt have foretaget ca. 10 skæringer ?

Jeg tror det er dem der ligger ved rosengaardcentret, kan byggecenter /

Hvad med Centerbyg