Havetraktor med aftagelig græsklipper??
Fra : Dan Andersen

Dato : 12-05-06 11:50

Findes en sådan og i givet fald - har du et link??

På forhånd tak

--
Med venlig hisen
Dan Andersen

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-05-06 17:40

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> Findes en sådan og i givet fald - har du et link??

Der er vist ikke nogle hvor du ikke kan tage klipperen af.

Stef

Fra : Dan Andersen

Dato : 14-05-06 14:18

Æv... his man skal bruge traktoren til "transportopgaver" med en
efterfølgende vogn, så er klipperen da i vejen ved ujævn terræn.. ikk?

--
Med venlig hisen
Dan Andersen

Fra : L.Støvring

Dato : 14-05-06 15:11

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Æv... his man skal bruge traktoren til "transportopgaver" med en
> efterfølgende vogn, så er klipperen da i vejen ved ujævn terræn.. ikk?

Nææææ....................det skulle jeg ikke mene!?

Min mand kører bakke op og bakke ned ( sådan er vores have, desværre ), med
klippebordet oppe, og med både tipvogn, tromle eller sågar vores rimeligt
store trailer efter, og det ser ud til at foregå helt uden problemer. Han
har ihvertfald heller aldrig brokket sig over at klipperen er i vejen under
transport.

Mvh. Lisbeth

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 14-05-06 20:25

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> Æv... his man skal bruge traktoren til "transportopgaver" med en
> efterfølgende vogn, så er klipperen da i vejen ved ujævn terræn.. ikk?

Prøv at læse mit indlæg igen Her lettere omformuleret,
Der findes vist ikke nogle plænetraktorer, hvor du ikke kan tage klipperen
af, dvs. alle. Men bordet er som regel samme bredde som traktoren, og løftes
(alt efter model) 5-15 cm op under traktoren. Jeg afmonterer aldrig mit, og
bruger den til at harve gårdsplads med køre med vogn og trailer, tromle
etc..

Stef

Fra : Anders Majland

Dato : 15-05-06 07:05

> Prøv at læse mit indlæg igen Her lettere omformuleret,
> Der findes vist ikke nogle plænetraktorer, hvor du ikke kan tage klipperen
> af, dvs. alle. Men bordet er som regel samme bredde som traktoren

Oftest bredere - og ja man kan godt køre det imod "alt muligt". På min
(tussegammel simplicity )er det 4 splitte / bolte der skal af og et remtstyr
skal løsnes. Det er tilpas besværligt til at jeg ikke piller det af ...