billigt parket gulv (flammende bøg) - hvor~
Fra : Kim Schulz

Dato : 03-05-06 21:24

Hejsa,
Vi skal muligvis have skiftet et gulv ud i et af rummene i vores nye
hus, så derfor vil jeg lige høre om nogen kender til et godt og billigt
sted hvor man kan købe parket gulve af træsorten (flammende) bøg
(oliebehandlet).
Det skal bruges i Aalborg.

MVH
Kim

PS: er ikke sikker på navnet på træsorten men jeg er blevet oplyst at
det hedder flammende bøg.

Fra : Per H

Dato : 03-05-06 21:55

On Wed, 3 May 2006 22:23:31 +0200, Kim Schulz <kim@schulz.dk> skrev:

> [...]
>hus, så derfor vil jeg lige høre om nogen kender til et godt og billigt
>sted hvor man kan købe parket gulve af træsorten (flammende) bøg

det kan måske være junckers masiv bøg. flammende er vist den
billigeste kvalitet, med en del knaster.

Vh Per

Fra : Kim Schulz

Dato : 04-05-06 06:37

On Wed, 03 May 2006 22:54:58 +0200
Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> det kan måske være junckers masiv bøg. flammende er vist den
> billigeste kvalitet, med en del knaster.

Jeg blev ellers fortalt af det var den dyrere kvalitet da der er mere
struktur/marmorering i træet. Vi kiggede på Junckers men de virker
umiddelbart næsten dobbelt så dyre som de fleste andre steder vi lige
kunne finde på nettet.

Fra : Per H

Dato : 04-05-06 09:14

On Thu, 4 May 2006 07:37:16 +0200, Kim Schulz <kim@schulz.dk> skrev:

> [...]
>struktur/marmorering i træet. Vi kiggede på Junckers men de virker
>umiddelbart næsten dobbelt så dyre som de fleste andre steder vi lige

ja junchers er dyrt. men jo flere knaster og liv, h´jo billigere er
den.

Vh Per