Regnvandsbeholder
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-05-06 13:09

Jeg skal have købt en regnvandsbeholder til vores ejerforening. Den må
gerne være lidt "pæn", dvs enten i keramik, træ, metal eller lignende. Jeg
forestiller mig, at den skal indeholde cs. 200-300 l vand.

Hvor skal jeg hitte sådan en henne? Jeg så i et have-blad fra Starck, at
man kunne få en vintønde-beholder til omkring DKK 1000 - men kan det passe,
at de er så dyre?

Jeg er _ikke_ interesseret i at lave en selv.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Findes din kiosk på nettet? Se http://ekiosk.dk

Fra : Carsten Keller

Dato : 01-05-06 14:21

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> wrote in message
> [...]
> passe,
> at de er så dyre?
>
> Jeg er _ikke_ interesseret i at lave en selv.

Vintønder er i hvert fald ikke billige, det samme gælder keramikkrukker i
den størrelse. Hvis du vil have det billigere er det nok bedst at investere
i en grim beholder til billig penge og så noget til at skjule den med.
Pileflet eller lignende eksempelvis.

Keller

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-05-06 14:42

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> wrote in

> "Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> wrote in message

> Vintønder er i hvert fald ikke billige, det samme gælder
> keramikkrukker i den størrelse.

Jamen, hvis det er prisen, så er det vel prisen. Ved du tilfældigvis, hvor
jeg kan få en keramikkrukke henne i den størrelse?

Fra : Carsten Keller

Dato : 02-05-06 08:04

> Jamen, hvis det er prisen, så er det vel prisen. Ved du tilfældigvis, hvor
> jeg kan få en keramikkrukke henne i den størrelse?

Har ingen anelse, men jeg tror du kommer til at bløde mindst det samme hvis
du vil have en krukke i den størrelse.

Keller

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-05-06 11:16

> "Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> wrote in message

> Har ingen anelse, men jeg tror du kommer til at bløde mindst det samme
> hvis du vil have en krukke i den størrelse.

Som sagt - hvis det er prisen, så er det jo prisen ... det eneste spørgsmål
tilbage er så, hvor jeg hitter sådan en spand henne.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-05-06 14:33

Jesper Stocholm wrote:
> Hvor skal jeg hitte sådan en henne? Jeg så i et have-blad fra Starck,
> at man kunne få en vintønde-beholder til omkring DKK 1000 - men kan
> det passe, at de er så dyre?

Det lyder meget sandsynligt - jeg gav også deromkring i Silvan - frit
leveret fra deres leverandør.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Lars

Dato : 01-05-06 16:53

Prøv denne adresse.

http://www.toolworld.dk/store.php?ctrl=150403
Lars H. Pedersen

gti(fjern)lasse@get2net.dk

Posted with NewsLeecher v3.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-05-06 17:41

Lars Pedersen wrote:
> Prøv denne adresse.
> Lars H. Pedersen

Jep - det er formentlig samme egetræs-tønde og prisen er vist også den
samme, som jeg gav i Silvan - men i silvan var der gratis levering - det er
der ikke her

Men det er et par år siden, jeg købte den, så det er ikke sikkert, at prisen
er den samme nu.....

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Max

Dato : 02-05-06 08:26

Hej Jesper

> Jeg skal have købt en regnvandsbeholder til vores ejerforening. Den må
> gerne være lidt "pæn", dvs enten i keramik, træ, metal eller
> lignende. Jeg forestiller mig, at den skal indeholde cs. 200-300 l

Nu fortæller du jo ikke noget om hvor du befinder dig geografisk, men
du kan da kikke lidt på http://www.horsens-emballage.dk/

Ps: tænk også på en frostsikker løsning.

Mvh Max

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-05-06 11:38

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:44570974$0$2104
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Nu fortæller du jo ikke noget om hvor du befinder dig geografisk, men
> du kan da kikke lidt på http://www.horsens-emballage.dk/

Jeg bor i Valby - men tak for linket alligevel ... det kunne jo være, at
man kom forbi.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 17:13

Jem & Fix til 80 kr.
Super duper god kvalitet!!!

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 08-05-06 08:05

> [...]

> Hvor skal jeg hitte sådan en henne? Jeg så i et have-blad fra Starck, at
> man kunne få en vintønde-beholder til omkring DKK 1000 - men kan det

http://www.coop.dk/NETtorvet/soeg/soeg_frm.asp?strSoegeOrd=vint%F8nde

Mvh. Lisbeth