hvem er billigst med alt til etablering af~
Fra : gtilasse

Dato : 27-04-06 10:42

Hejsa, jeg skal til at lave en havedam på ca.13m2.
Og der skal jo bruges meget, fiberdug, folie, pumpe og filter.

Er der nogen der kender et sted hvor det er billigt at handle??

Lars P.
Posted with NewsLeecher v3.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Søren Hansen

Dato : 27-04-06 19:01

Hvor bor du ?

Fra : Lars

Dato : 28-04-06 09:06

Søren, jeg bor i Vamdrup 10 km vest for Kolding
Lars H. Pedersen

gti(fjern)lasse@get2net.dk

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 27-04-06 23:09

my@cure.dk skrev:
> Hejsa, jeg skal til at lave en havedam på ca.13m2.
> Og der skal jo bruges meget, fiberdug, folie, pumpe og filter.
>
> Er der nogen der kender et sted hvor det er billigt at handle??
>
> Lars P.
Den er for lille., du skal op på 16m2 og 1m i dybten.

Fra : jones_net

Dato : 28-04-06 09:17

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> wrote in message

> Den er for lille., du skal op på 16m2 og 1m i dybten.

Hvorfor?

/J
Som bare er nysgerrig

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-04-06 21:00

On Fri, 28 Apr 2006 00:08:47 +0200, Peter Ole Kvint
<haabet2003@yahoo.dk> wrote:

>Den er for lille., du skal op på 16m2 og 1m i dybten.

Nu lyder du lige så irriterende som ham den tyske lærer vi havde på
bassinkursus (hvor jeg i øvrigt kun deltog een dag, netop pga. denne
lærer.....)

Det kommer svært an på hvad dammen skal bruges til. 13 m2 overflade er
_stort_. Min dam er 2-2,5 m2 i overflade, den er rigeligt stor nok til
både fisk og planter. Selv den netop overståede vinter har de fleste
fisk overlevet, til trods for at der ikke blev gjort rent i dammen i
efteråret og at der ikke - som normalt - har kørt en pumpe i vandet
vinteren over.

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/

Fra : Lars

Dato : 29-04-06 08:38

jeg har fået forskellige meninger om damens størrelse, men ingen
svar på mit spørgsmål.

Hvor kan jeg købe billigt udstyr til en ny havedam.
Lars H. Pedersen

gti(fjern)lasse@get2net.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-04-06 16:25

On Sat, 29 Apr 2006 07:38:10 +0000, wrote:

> jeg har fået forskellige meninger om damens størrelse

Fortæl endelig ikke meningerne videre til hende.