Sten med navn?
Fra : Michael og Vibeke

Dato : 25-04-06 18:16

Hej Ng.

Vi skal til at anlægge en flisegang til vores hus.

Vi har engang set på en hjemmeside, nogen havde købt en "stor" flise/sten
med navn indgraveret. Dette synes vi er ret smart.
Desværre er den pågældende hjemmeside blevet nedlagt, så vi kan ikke spørge
dem der havde fået stenen lavet med deres navn.

Er der mon nogne herinde der kender noget til hvor man kan købe en sten med
ens navn indgraveret?

På forhånd tak.

Michael Schmidt

--
Der findes 10 slags mennesker i verden
Dem der forstår det binære talsystem og dem der ikke gør.

Fra : Kim S

Dato : 25-04-06 18:55

"Michael og Vibeke" <76260145@jafnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng.
>
> Er der mon nogne herinde der kender noget til hvor man kan købe en sten
> med ens navn indgraveret?

En stenhugger vil jeg mene er et kvalificeret bud.

Mvh, Kim

Fra : Holst

Dato : 25-04-06 19:08

Michael og Vibeke wrote:

> [...]
> dem der havde fået stenen lavet med deres navn.
>
> Er der mon nogne herinde der kender noget til hvor man kan købe en sten med

En stenhugger vil være et godt bud. Din lokale bedemand kan sikkert
hjælpe dig med at finde en sådan, hvis du ikke selv ved, hvor en sådan
findes.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 25-04-06 19:59

> [...]
> dem der havde fået stenen lavet med deres navn.
>
> Er der mon nogne herinde der kender noget til hvor man kan købe en sten

Stenhuggeren er ret dreven i den slags. Køb en der er så stor at der kan
skrives datoer nedenunder, så bliver det billigt 'til den tid'.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Calle.

Dato : 25-04-06 21:44

Michael og Vibeke wrote:
> [...]
> spørge dem der havde fået stenen lavet med deres navn.
>
> Er der mon nogne herinde der kender noget til hvor man kan købe en

enhver stenhugger.
de laver jo også navne på gravstene

--
*** Calle ***