Orange/Mobilix ASDL +
Fra : Hans Hansen

Dato : 15-06-01 15:19

Jeg har et problem som jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig
med.. Jeg har det problem at jeg ikke kan få asdl op at køre i Win2000
jeg får en fejl meddelse som hedder " The PPP link control protocol
was terminated" ... Men jeg har ingen fejl i win98 der køre det bare
som det skal.. Hvad er mit problem.. Har nu prøvet og få kontakt med
Mobilix/Orange kundeservise (eller mangle på samme) De ved ikke hvad
det er og siger at de vil få en teknikker til at ringe.. Men nu har
jeg vented i 14 dage.. og har ikke hørt en skid fra dem.. Det kalder
jeg sku service.. Håber at der er en som kan hjælpe mig.. Ellers for
Mobilix hele lorted tilbage.. Og så finder jeg en ny udbyder..

Mvh

Brian Knudsen

Fra : jsmogens

Dato : 15-06-01 15:52

Rolig nu. Jeg fik Mobilix ADS+ og var også nervøs for at de ikke
kunne finde ud af det, og vejledningen omkring w2k fra Mobilix
kunne være bedre, men følger du anvisningerne i linket virker
det, det gør det hos mig. Vedr. opsætningen af modem og IE fra
Mobilix er OK.
F.eks. TDC Webspeed (via antennenettet) kan slet ikke køre i w2k,
men TDC siger det kan, der er bare ikke mange af deres teknikere
der kan finde ud af det. Manglende uddannelse ??

http://staff.web.dk/~web101/adsl/HOME+WIN2k.doc
--
Venlig hilsen
Best Regards

jsmogens®dk

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-06-01 16:57

Hans Hansen in <dt5kitg6bmuiiqp822e7a4415jls3o9udg@4ax.com>:

> [...]
>det er og siger at de vil få en teknikker til at ringe.. Men nu har
>jeg vented i 14 dage.. og har ikke hørt en skid fra dem..[...]

De mennesker, der skulle ringe tilbage til dig har for travlt med
stadig at grine af Henrik Aarfeldts hysterisk morsomme smiley i

>[...] Ellers for
>Mobilix hele lorted tilbage.. Og så finder jeg en ny udbyder..

På sigt er det nok det bedste for dig...

Fra : [e2]Suicidal

Dato : 15-06-01 19:05

> På sigt er det nok det bedste for dig...

Det kan da kun gå fremad.
Mvh Tilfreds Orange Dsl Kunde

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-06-01 19:26

"Paw P Larsen" <nospam@wer.dk> wrote in message

> De mennesker, der skulle ringe tilbage til dig har for travlt med
> stadig at grine af Henrik Aarfeldts hysterisk morsomme smiley

Hvis du syntes smiley'en var morsom, så kan jeg godt forstå du har
misforstået det.

Det var -ikke- smiley'en der var morsom, det var teksten ovenover smiley'en.

>[...] Ellers for
>
> På sigt er det nok det bedste for dig...

Man kan ikke være lige heldig hver gang.

Mvh haa/orangedk.com

Fra : Paw P Larsen

Dato : 15-06-01 20:23

Henrik Aarfeldt in <IusW6.29$tt6.7604369@news.mobilixnet.dk>:

>Det var -ikke- smiley'en der var morsom, det var teksten ovenover smiley'en.

Jamen, det er da også hysterisk morsomt.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-06-01 19:33

"Hans Hansen" <brianknudsen@city.dk> wrote in message

> [...]
> jeg sku service.. Håber at der er en som kan hjælpe mig.. Ellers for
> Mobilix hele lorted tilbage.. Og så finder jeg en ny udbyder..

Hej Brian.

Jeg har sendt dig indlæg ind til dem som fejlfinder på sådanne ting.

Hvis du poster dit indlæg i vores interne grupper, så kan det være at jeg
kan have en mulig løsning / svar klar til dig i løbet af mandagen.
Det ville være dejligt, ikke mindst af hensyn til dem som mener det er
trættende at disse Orange-only-problemer ryger i denne gruppe , hvis indlæg
af denne karakter ryger i vores interne grupper først.

Og jeg har ikke set noget fra dig der....men det kommer vel :)

Mvh haa/orangedk.com

Fra : Hans Hansen

Dato : 15-06-01 20:54

On Fri, 15 Jun 2001 20:33:02 +0200, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

Jeg har fået det.. via email.. Og jeg siger mange tak for hjælpen..
Det virker nu.. Mit problem var at når man kun har hjælp til at
installere i win98 kan det være svært at finde ud af det i win2000..

Men det virker nu..

mange tak
mange tak
mange tak