Plastkryds til Fliseopsætning
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 23-04-06 09:04

Har benyttet disse pastkryds til fliseopsætning for at få den rigtige
fugebredde

Skal disse kryds fjernes før der fuges eller kan de blive siddende???

venlig hilsen
Ejanr Nielsen

Fra : Michael

Dato : 23-04-06 11:08

"Ejnar Nielsen" <Ejnar-nielsenNOSPAM@mail.dk> wrote in message
> [...]
> fugebredde
>
> Skal disse kryds fjernes før der fuges eller kan de blive siddende???

De skal fjernes inden fugning

Fra : Aksel

Dato : 23-04-06 11:06

"Ejnar Nielsen" <Ejnar-nielsenNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fugebredde
>
> Skal disse kryds fjernes før der fuges eller kan de blive siddende???

De bliver siddende.

Hilsen Aksel

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 23-04-06 14:17

Fjernes !

--
Lej en jukeboks - 1400 for en aften - www.pinking.dk

Fra : Per H

Dato : 23-04-06 14:49

On Sun, 23 Apr 2006 10:03:55 +0200, "Ejnar Nielsen"
<Ejnar-nielsenNOSPAM@mail.dk> skrev:

>Har benyttet disse pastkryds til fliseopsætning for at få den rigtige
>fugebredde
>
>Skal disse kryds fjernes før der fuges eller kan de blive siddende???

det er der delte meninger om.
hvis de ikke sidder i vejen for at fugemassen kan hænge ved, så lad
dem sidde, så resikerer du heller ikke at flisen ryger af, når du
forsøger at fjerne et kryds,.

Vh Per

Fra : Calle.

Dato : 23-04-06 15:14

Per H wrote:

> det er der delte meninger om.
> hvis de ikke sidder i vejen for at fugemassen kan hænge ved, så lad
> dem sidde, så resikerer du heller ikke at flisen ryger af, når du
> forsøger at fjerne et kryds,.

Så skal man da vist lave det om alligevel. Sidder de så løse, vil de
alligelvel løsne sig er nogen tid.

--
*** Calle ***

Fra : Per H

Dato : 23-04-06 16:34

On Sun, 23 Apr 2006 16:14:05 +0200, "Calle." <fake@fake.fake> skrev:

>Så skal man da vist lave det om alligevel. Sidder de så løse, vil de
>alligelvel løsne sig er nogen tid.

nejda, for jeg fjerner dem inden lippen er hærdet. senere kan det
være svært at få dem ud, men ellers kan man lade være med at presse
dem helt ind.

Vh Per

Fra : Aksel

Dato : 23-04-06 23:10

> nejda, for jeg fjerner dem inden lippen er hærdet. senere kan det
> være svært at få dem ud, men ellers kan man lade være med at presse
> dem helt ind.
>
> Vh Per

Hvorfor fjerner du dem?

Hilsen Aksel

Fra : Calle.

Dato : 24-04-06 19:15

Per H wrote:

> nejda, for jeg fjerner dem inden lippen er hærdet. senere kan det
> være svært at få dem ud, men ellers kan man lade være med at presse
> dem helt ind.

Det var de fliser du mente der ville løsne jeg hentydede til

--
*** Calle ***