S: Dobbelt Porcelæns køkkenvask (6230)
Fra : Jens Chr. Hansen

Dato : 22-04-06 18:16

Ja, den står og fylder og er desværre aaaalt for stor til mit lille
køkken :-/
jeg mener den kostede et par tusind dmark da den blev købt.
Men desværre er 2 af hjørnerne knækket af, og nødtørftigt limet fast.
Kan gøres bedre hvis man selv kan, eller få en prof til det...
http://xanchez.dk/gfx/vask/1.jpg
http://xanchez.dk/gfx/vask/2.jpg
http://xanchez.dk/gfx/vask/3.jpg

Giv et bud. ;)
Sendes til manges store overraskelse ikke ;)
Så det er desværre nok begrænset hvor mange af den er interresant for?!
Befinder sig 6230 Rødekro
Kan fragtes op til 30-40km mod lidt gebyr ;)

Fra : Max

Dato : 22-04-06 19:31

Hej Jens

> Giv et bud. ;)

Her får du nok kun et par skumbananer, prøv en
markedsgruppe istedet, f.eks. dk.marked.privat.hus-og-have

Mvh Max

Fra : Jens Chr. Hansen

Dato : 22-04-06 20:59

Max skrev:
> Hej Jens

> Her får du nok kun et par skumbananer, prøv en
> markedsgruppe istedet, f.eks. dk.marked.privat.hus-og-have
>
> Mvh Max

Ahh.. det var det den hed, takker :)