Visual basic!
Fra : John Pedersen

Dato : 15-06-01 15:00

Halløjsa!

Jeg vil egentligt bare gerne vide om det er muligt at "decompile" visual
basic projekter!?!!??!?

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 15-06-01 15:02

John Pedersen <jpeuro@post.tele.dk> skrev i
> Halløjsa!
>
> Jeg vil egentligt bare gerne vide om det er muligt at "decompile" visual
> basic projekter!?!!??!?

Ikke etter det jeg vet ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net

Fra : John Pedersen

Dato : 15-06-01 15:09

Jeg mener bare at hvis man kan gøre det den ene vej, så kan man vel også den
anden!

Fra : Harald Staff

Dato : 15-06-01 15:12

Såsom å dele et brød opp i 500 g hvetemel, 400 g rugmel, 50 g gjær, 3 dl
vann, 1 ss olie, 2 ss salt, ... ?

Beste hilsen Harald

Fra : Morten Pedersen

Dato : 15-06-01 21:16

jaja, noget i den stil!!

Fra : Tim Sørensen

Dato : 17-06-01 14:28

Det kan man sagtens.
Men nu er det bare sådan at Reverse-Engeneering er ulovligt.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Morten Pedersen, WeB~

Dato : 17-06-01 17:23

Hej,

Ikke for at være smålig men at decompile er jo ikke ulovligt - men mindre
man gør det på copyright software. http://www.decompiler.net/ skulle kunne
hjælpe på det og/eller give links til resources på nettet.

Mvh
Morten Pedersen
www.webutik.dk

Fra : Rayman

Dato : 24-06-01 18:03

Jeg har engang set et program der hævder at kunne gøre det. Jeg har ikke
prøvet det, men så vidt jeg kunne forstå, var output'et i C-kode...