Windows ICS og anden proxy
Fra : Hans-Henrik Andersen

Dato : 15-06-01 15:07

Kan udbydere se, hvis man køre gennem en proxy med f.eks. Internet
Connection Sharing på Windows ME / 98/ 2K?

Jeg spørger, ikke fordi det er aktuelt (jeg har en router), men fordi jeg
undrede over en bestemmelse i WorldOnlines betingelser for ADSL USB Model
(256/128): Man må kun tilslutte een computer til forbindelsen.

Hvis de kunne blokere for det, havde de vel skrevet "Man kan kun
tilslutte..."?

Hvis det ikke kan ses, er det en lidt formålsløs paragraf, selvom jeg godt
kan se, hvorfor de har den (selvom det er lidt noget pjat IMHO)

/Hans-Henrik

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-06-01 15:15

On Fri, 15 Jun 2001 16:07:02 +0200, "Hans-Henrik Andersen"
<hanshenrik@ready.dk> wrote:

> Kan udbydere se, hvis man køre gennem en proxy med f.eks. Internet
> Connection Sharing på Windows ME / 98/ 2K?

Nej.

> Hvis det ikke kan ses, er det en lidt formålsløs paragraf, selvom
> jeg godt kan se, hvorfor de har den (selvom det er lidt noget pjat
> IMHO)

Der er nogle regler (ikke bare på dette område), der ikke nemt
kan håndhæves, men det er ikke grund nok til at undlade at have
dem.

-A