Udlejning af minigraver omkring Skovby, me~
Fra : P Kaasing

Dato : 14-04-06 13:45

Hej

Vi skal ha gravet ud til terrasse og fjernet nogle rødder i haven.
Inspireret af Mark Schillers tråd "Nedslagtning af bambus" kunne jeg så
egentligt godt se mig selv lege i haven med sådan en minigraver. Men der er
jo lidt langt ned til Leonard i Kerteminde, så jeg vi llige høre om nogen af
jer herinde er bekendt med nogen i området omkring Skovby,l som ligger
mellem Århus og Silkeborg, som lejer minigravere ud?

/Poul

Fra : SB

Dato : 14-04-06 14:23

"P Kaasing" <find@denselv.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogen af jer herinde er bekendt med nogen i området omkring Skovby,l som
> ligger mellem Århus og Silkeborg, som lejer minigravere ud?

DNE i Hasselager er vist det som kommer tættes på

Søren

Fra : Calle.

Dato : 14-04-06 21:41

P Kaasing wrote:
> [...]
> llige høre om nogen af jer herinde er bekendt med nogen i området
> omkring Skovby,l som ligger mellem Århus og Silkeborg, som lejer
få fat i nærmeste maskinstation.

--
*** Calle ***

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-04-06 16:14
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-04-06 16:15

How der er også nemtnok.dk, den er nu meget sjov at lege med. Der kan både
komme greb/skovl/minigraver etc. på

Stef

Fra : Leonard

Dato : 15-04-06 16:38

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote:

>How der er også nemtnok.dk, den er nu meget sjov at lege med. Der kan både
>komme greb/skovl/minigraver etc. på

Som minigraver er jeg ret sikker på at den bliver træls at bakse
rundt. Den kan jo ikke rotere om sig selv, men skal køre rundt for at
vende sig om. Og så er den en hel del større end en ægte minigraver i
mindste størrelse.

Som minilæsser er den sikkert god og noget nemmere at styre en typisk
skridstyret minilæsser.
--
Leonard, Kerteminde, Fyn
http://leonard.dk/micrograver/ - lille, men effektiv

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-04-06 19:46

> [...]
> rundt. Den kan jo ikke rotere om sig selv, men skal køre rundt for at
> vende sig om. Og så er den en hel del større end en ægte minigraver i

Det er den også, og den er næsten umulig at grave langs et hus med.

Stef

Fra : Armand

Dato : 17-04-06 12:48

Stefan Jacobsen skrev:

> Det er den også, og den er næsten umulig at grave langs et hus med.

Læg i den forbindelse mærke til at Leonards m.fl. ikke alene kan dreje
"hele hytten" men også kan dreje armen alene. Dén detalje er det der gør
den velegnet til at grave langs med en mur!!

--
Armand.