Flytning af Japansk Ahorn
Fra : Michael Archon Sequo~

Dato : 10-04-06 10:24

Hej, jeg vil gerne flytte min japanske ahorn, da den staar i vejen for
min laage. Hvornaar er det bedste tidspunkt paa aaret at goere det?

Fra : hodja@pjort.com

Dato : 10-04-06 16:36

On Mon, 10 Apr 2006 11:23:38 +0200, Michael Archon Sequoia Nielsen
<mnielsen@DELDELDELcvmt.dk> wrote:

>Hej, jeg vil gerne flytte min japanske ahorn, da den staar i vejen for
>min laage. Hvornaar er det bedste tidspunkt paa aaret at goere det?

Jeg ville gøre det om efteråret, når den har smidt bladene.

MVH

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 12-04-06 21:04

> [...]

>Hej, jeg vil gerne flytte min japanske ahorn, da den staar i vejen for
>min laage. Hvornaar er det bedste tidspunkt paa aaret at goere det?

Lige nu.
Bedste tidspunkt er når den står uden blade. Efteråret er måske en smule
bedre end foråret, men hvis den står i vejen, så er det bare med at få
den flyttet. Og der er intet i vejen for at gøre det her i det tidlige
forår.

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/