Magnetisk holder til branddør
Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-04-06 14:47

Hejsa,

Er der nogen der ved hvor man kan købe de her magnetiske dørholdere
til branddøre med dørpumpe, som automatisk udløses ved røg/brand?
Gerne en model med indbygget røgsensor.

** Lars

Fra : Andersen [3650]

Dato : 07-04-06 15:47

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe de her magnetiske dørholdere
> til branddøre med dørpumpe, som automatisk udløses ved røg/brand?
> Gerne en model med indbygget røgsensor.

Har godt nok aldrig set dem med røgsensor, men en alm.
dørmagnet der slipper ved brand kan fåes hos el-grossisten
f.eks. Firmaer der sælger tyv/brand-alarm vil også være steder
hvor du kan finde et udvalg. Jeg tror ikke det tager google 2 min
at finde 5000 hits i DK. Og nej jeg gider ikke, det må du selv

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-04-06 19:36

On Fri, 7 Apr 2006 16:46:34 +0200, "Andersen [3650]" <virker@ikke.dk>
wrote:

> [...]
>hvor du kan finde et udvalg. Jeg tror ikke det tager google 2 min
>at finde 5000 hits i DK. Og nej jeg gider ikke, det må du selv

Hvis du søger på google i måske ét minut mere kan du finde nogen med
røgsensor - men har ikke fundet nogen til salg i i DK dog
derfor mit sprøgsmål.

** Lars

Fra : Jens Petersen

Dato : 07-04-06 20:30

Den Fri, 07 Apr 2006 20:36:20 +0200, Lars Knudsen

Elgrossisterne og Carl-F har dem.
--
Jens OZ2JP www.oz2jp.dk
Twenty-eight percent of the rain forest is now furniture.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 08-04-06 08:00

Hej,

On Fri, 07 Apr 2006 21:30:00 +0200, Jens Petersen <jp@c.dk> wrote: