Outlook(97), Vil partout bruge Modem....?
Fra : Moller

Dato : 15-06-01 14:33

Hej.
Jeg er overgået til kabelmodem, men min Outlook97 vil IKKE kalde op på denne
forbindelse, men prøver konsekvent at kalde op via modem som er fjernet
fysisk. Også Netværk Via Modem er fjernet.
Hvordan løses dette?

Mvh Moller

Fra : me

Dato : 15-06-01 17:32

> [...]
> forbindelse, men prøver konsekvent at kalde op via modem som er fjernet
> fysisk. Også Netværk Via Modem er fjernet.

Kender desværre ikke programmet, men er der ikke noget i f.eks.
"indstillinger" der hedder "ring op med", "forbind med", "forbindelse" eller
lignende.

mvh
ha

Fra : emj

Dato : 16-06-01 10:46

Moller skrev i <3b2a0ea3$0$190$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>:

>røver konsekvent at kalde op via modem som er fjernet
Prøv kontrolpanel -internetindstillinger - forbindelse.
Sæt flueben ved "Ring aldrig til en forbindelse" og genstart.
Hjalp det?
Hilsen emj

Fra : Moller

Dato : 17-06-01 11:48

emj <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ckamit0dr75t8grihefjkllo1rfngi266b@4ax.com...

> Prøv kontrolpanel -internetindstillinger - forbindelse.
> Sæt flueben ved "Ring aldrig til en forbindelse" og genstart.
> Hjalp det?
> Hilsen emj
Niksen, men sådan var systemet nu også sat op.
Hilsen Moller

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-06-01 14:40

"Moller" <moller36@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:9gi1tc$d3b$1@sunsite.dk...

> emj <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:ckamit0dr75t8grihefjkllo1rfngi266b@4ax.com...

> Niksen, men sådan var systemet nu også sat op.

Kontropanel, Internetindstilollinger, fanen Forbindelser, knappen øverst Indstil
Jeg vil etablere forbindelse via LAN

--
mvh Lars

Fra : Moller

Dato : 17-06-01 16:14

Tak...men det hjalp ikke (havde heller ikke forventet det da den indstilling
allerede var foretaget).

Mvh Moller
Lars Klintholm <klintholm@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9gic0i$drj$1@sunsite.dk...

Fra : Sune

Dato : 02-08-01 11:40

> Tak...men det hjalp ikke (havde heller ikke forventet det da den
indstilling
> allerede var foretaget).

Hey,

Har selv haft samme problem. En afindstallering af netværket løste
problemet. Altså fjern ALT under netværksindstillinget (Protokoller,
klienter osv.) - genstart og indstaller netværket påny. Det skulle gerne
fjerne de gamle Netværk via Modem fragmenter.

Håber der virker,

Mvh,

Sune