Rette ord for??
Fra : Kim Christensen

Dato : 14-05-06 22:26

Hej

Kende ri det nå rman sidder og grunde rover hva det rigtige ord for
noget er - og de ord man ar fundet frem ikke er noget google kan bruge
til noget?

Det ord jeg magler er sammenhængen mellem en hvalps alder og
idealvægt. Jeg har en bekendt der har fået sig en dobermann hvalp, og
vi kom til at snakke om problemerne ved for hurtig vækst.

Så hvis nogen kender det rette ord (det må der være, jeg kender det
også men kan bare ikke huske det!)
Skulle nogen ligge inde med tallene vægt/alder for dobermann ville det
bare være helt fint.

Hilsen Kim

Fra : Anette

Dato : 14-05-06 23:02

Kim Christensen wrote:

> Så hvis nogen kender det rette ord (det må der være, jeg kender det
> også men kan bare ikke huske det!)

Du kunne da prøve med "vækstkurve"??

> Skulle nogen ligge inde med tallene vægt/alder for dobermann ville det
> bare være helt fint.

Der er en kurve for "store hunde" her
http://www.royalcanin.dk/documents/vetsize2004/vet_ex_maxi_web.pdf

/ Anette