Sommerhus med hund
Fra : nana sørensen

Dato : 14-05-06 16:57

Hej gruppe...

Nogen der kender til nogle gode sommerhuse med tilladelse til to hunde?
Vufferne SKAL altså med på vores ferie, ellers er det ikke ferie. Hvor
det er, er ligegyldigt, men gerne så billigt som muligt i et okay
naturområde. Bhøver ikke nødvendigvis strand.
Kan i anbefale et sted, hvor i selv har været med hunden, eller kender i en
der kender en der har et sommerhus?

Mvh. Nana

Fra : fam. Ager

Dato : 14-05-06 18:10

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> naturområde. Bhøver ikke nødvendigvis strand.
> Kan i anbefale et sted, hvor i selv har været med hunden, eller kender i

vi var i forbindelse med en udstilling sidste år, boende i et sommerhus ved
fakse ladeplads, lækkert hus og ditto omgivelser, det var tilladt at have
hunde med der, vi var der med en anden familie som stod for lejen af huset,
og vi havde tilsammen 2 boxere med. jeg kan ikke huske navnet på udlereren,
men mon ikke det kan søges på nettet?
mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 14-05-06 19:13

nana sørensen skriblede bla:
> Hej gruppe...
>
> Nogen der kender til nogle gode sommerhuse med tilladelse til to
> hunde? Vufferne SKAL altså med på vores ferie, ellers er det ikke
> ferie.

http://www.feline.dk/dansk/sommerhuse/default.asp?refkode=google-dk-fh&gclid=CJnLoYW4-IQCFSBNQgodQ0VHAg
Her er der nogle
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-05-06 20:12

> [...]
> naturområde. Bhøver ikke nødvendigvis strand.
> Kan i anbefale et sted, hvor i selv har været med hunden, eller kender i

Du kan leje mit telt, så kan vi nok finde et hjørne hvor det kan stå
.... Så kan du blive vækket hver morgen, af mine hunde, var det ikke en
god ide ))...

M.V.H.....Benny..

Fra : Kim

Dato : 16-05-06 20:16

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> en

> Du kan leje mit telt, så kan vi nok finde et hjørne hvor det kan stå

Det kan da stå i Johns have, det vil han syntes er helt i orden, og som
sidegevinst får de også set en rigtig hund

Kim

Fra : jopa

Dato : 16-05-06 20:42

Kim skriblede bla:

> Det kan da stå i Johns have, det vil han syntes er helt i orden, og
> som sidegevinst får de også set en rigtig hund

Ha ha nu skal jeg lige punkes fordi vi ikke lige var enige i den anden tråd

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim

Dato : 16-05-06 21:09

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Kim skriblede bla:

> Ha ha nu skal jeg lige punkes fordi vi ikke lige var enige i den anden
> tråd

Den var jo oplagt

Kim

Fra : jopa

Dato : 16-05-06 21:19

Kim skriblede bla:

> Den var jo oplagt

Ok jeg kan tåle det men Milo kan ikke

Som sagt kan folk lufte hund på mit sparsomme jord, hvis ellers der var
nogen i nærheden, men have dem overnattende i haven tror jeg ikke jeg gider.
De kunne jo skræmme mine dådyr

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim

Dato : 16-05-06 21:25

> [...]
>
> Som sagt kan folk lufte hund på mit sparsomme jord, hvis ellers der var
> nogen i nærheden, men have dem overnattende i haven tror jeg ikke jeg

Dine dådyr vil bare nyde at ha' selskab

Kim

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-06 07:14

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Kim skriblede bla:

> Ha ha nu skal jeg lige punkes fordi vi ikke lige var enige i den anden
tråd

Sæ'følsom...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-05-06 07:14

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <ingen@brugbar.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan da stå i Johns have, det vil han syntes er helt i orden, og som
> sidegevinst får de også set en rigtig hund
>
> Kim

Er du da tosset, vi risikerer at Nana's rocker af en hund, æder stakkels
lille Milo ))

M.V.H....Benny..

Fra : fam. Ager

Dato : 17-05-06 09:40

> Er du da tosset, vi risikerer at Nana's rocker af en hund, æder stakkels
> lille Milo ))
>
> M.V.H....Benny..
>
>------------

LOL!!!!.. ja og ellers ville det stakkels kræ have uoprettelige traumer
resten af sin tid som hyænehybrid... det må vi skåne ham for..((-;
mvh. marie

Fra : Anette

Dato : 14-05-06 21:32

nana sørensen wrote:
> Kan i anbefale et sted, hvor i selv har været med hunden, eller
> kender i en der kender en der har et sommerhus?

Hej Nana

Vi har været bl.a. på Æblehaven camping ved Ringkøbing fjord.
http://elitecamp.dk/default.aspx?pageID=575
Der er hundeskov omkring pladsen og agilitybane på pladsen. Vores hunde
grovnød vores feriedage der.Er I ikke til camping i telt eller vogn, så kan
man leje hytter der. Der er campingpladser over hele landet der lejer hytter
ud til en overskuelig penge. Du kan se på deres HP'er om hunde er tilladt.

Ellers har vi flere gange lejet sommerhuse ved Nordvestkysten, Løkken,
Blokhus o.s.v gennem Novasol www.novasol.dk . På deres HP kan man søge på
sommerhuse hvor husdyr er tilladt og i næsten alle prisklasser. Det er ved
at være sidste udkald hvis I skal nå at bestille, hvis I vil afsted i
skolernes sommerferie.

/ Anette

Fra : tina hedeman

Dato : 15-05-06 07:18

hej

den æblehave camping plads ser da fed ud der vil jeg over. Så får vi da en
aktiv weekend med agility Det er da det fedeste jeg har set indtil nu.
hilsen tina

Fra : Jlitgov

Dato : 15-05-06 09:58

Hej Nana

Hvis du har lyst til aktiv hundeferie så holde DKK kreds 3 en uges
hundeferie hvert år: http://www.dkk-kreds3.dk/hundeferie.htm

I år er det på Langeland. Jeg var med for et par år siden- trænede
lydighed, agility og gik spor.

Hilsen Janne
www.litgov.dk

Fra : Jlitgov

Dato : 15-05-06 10:01

Glemte lige dette:

Feddet Camping er også en mulighed. Lækkert område og de tilbyder
noget hundetræning i år også:
http://www.feddetcamping.dk/

Hilsen Janne

Fra : Niels

Dato : 15-05-06 10:34

hej kik her inde ...billigt og en del hvor hund er tilladt - det er lykkeds
for os

http://www.folkeskolen.dk/bazarAds.aspx

mvh Niels

www.niels-holler.dk

Fra : Claus

Dato : 15-05-06 15:11

Hej Nana

Skriv mig en mail på claus_duesnabelahotmail.com så skal jeg se om vores
er ledigt det ligger ved Ebeltoft!

Vh Claus