Tæver rules :-))
Fra : pwh

Dato : 02-05-06 18:27

Idag da vi sad nede på Engen og hang kom Anton
en stor Lab/Gran danois rendene med en bold i kæften.
Han er kendt dernede for at værer lidt af en bisse,
mine hunde har han nu stor respekt for, Tyson den boldoman
rendte straks hen med en knurren for at få bolden.
Ud blev den også spyttet og 2 sekunder efter havde Angel overtaget
den fra Tyson, 2 store dumme hanhunde stod bare og gloede langt efter hende
Næh skal man have en hund der kan sætte sig i respekt skal det sgu værer en tæve,
hanhunde er ikke andet en store muskler og larm der ikke holder i længden

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 02-05-06 18:36

> [...]
> en tæve,
> hanhunde er ikke andet en store muskler og larm der ikke holder i længden

jeps!...her kan emma også gøre hvadsom helst.. undtagen loui`s grisehale,
når de får sådanne skønne sager... det er loius færdig slut. men alt andet,
selv hans yndlingspivebajer.. hun er en bisse..((-;
så op i r... med store muskler og potens...GGG..
mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 02-05-06 19:16

> [...]
> slut. men alt andet, selv hans yndlingspivebajer.. hun er en
> bisse..((-; så op i r... med store muskler og potens...GGG..

Hvad er hun for en tøsetøs, har Angel først fået tiltusket
sig begge kødben eller tyggepinde tør Tyson ikke gører noget.
Men hun tør nu ikke ligefrem at gå hen og tage dem direkte fra ham

Jeg har gentagende gange måtte tage Tysons kødben fra tyvetøsen Angel,
hun er en bandit til lige at lurer på at han forlader det 2 sekunder

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 02-05-06 19:57

> [...]
>
> Jeg har gentagende gange måtte tage Tysons kødben fra tyvetøsen Angel,
> hun er en bandit til lige at lurer på at han forlader det 2 sekunder

det er så lige omvendt her..loui ligger gerne med 5 grisehaler sådan lige
pludselig.. de daler åbenbart lige ned foran snuden på ham..

der hvor emma kom fra, blev hun trynet noget så grusomt af de øvrige hunde i
husstanden, jeg har indtryk af, at hun har løbet for sit liv siden hun bare
var en lille hvalp. mad måtte hun sluge i farten, ellers fik hun ingenting,
kødben og lign. fik hun aldrig af samme årsag. fysiske smæk har hun fået nok
af, bla. en brækket kæbe, et halvvejs afrevet øre osv. som stammer fra de
øvrige hunde. så jeg tror at det ligger meget dybt i hende, hun bliver
heller ikke ved sine ben/haler ell. andet, vandrer noget rundt før hun
falder til ro med sit guf.
Hun sluger også sit foder på få øjeblikke, hvorimod de andre 2 nyder deres,
og ikke kunne drømme om at stjæle emmas.
men selvtillid har hun da fået oparbejdet skal jeg da love for, på alle
andre områder..

en af vennernes boxer, en stor ubehøvlet han, der ikke kender til pli og
charme overfor tæver, han får klø af emma, så han til sidst er vældig
velopdraget til at være en gentlemen...sjovt at iagttage..

mvh. marie - hvis tæve ligger i lænestolen lige nu, med stængerne lige i
vejret, hovedet hængene ud over kanten, næsten i gulvhøjde, og SNORKER....
hvordan i alverden kan de dog sove sådan...

Fra : jopa

Dato : 02-05-06 20:20

fam. Ager skriblede bla:
> mvh. marie - hvis tæve ligger i lænestolen lige nu, med stængerne
> lige i vejret, hovedet hængene ud over kanten, næsten i gulvhøjde, og
> SNORKER.... hvordan i alverden kan de dog sove sådan...

Se at få den ned af den stol nu.
Dens plads er i kurven

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 02-05-06 20:57

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> fam. Ager skriblede bla:
>
> Se at få den ned af den stol nu.
> Dens plads er i kurven
>
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

----------

skulle hilse fra emma og sige, GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR... ((-;
emma sover skam også i sin kurv....om natten..

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 02-05-06 21:03

fam. Ager skriblede bla:
> emma sover skam også i sin kurv....om natten..

Ok så er der da håb for dig endnu
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 02-05-06 21:18

> Ok så er der da håb for dig endnu

Angel har slet ikke nogen kurv, hun låner til tider Tysons
da han selv bruger den meget sjældent.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 02-05-06 21:17

> Se at få den ned af den stol nu.
> Dens plads er i kurven

Det minder mig om en mand der den anden dag råbte af mig nede ved
Damhussøen at jeg skulle have snor på mine hunde, jeg råbte tilbage
at han sgu selv kunne få snor på, han blev lidt negativ
Så John jeg vil også sige til dig, fis selv ned i den kurv

/Jens

Fra : jopa

Dato : 02-05-06 21:25

pwh skriblede bla:

> [...]
> at han sgu selv kunne få snor på, han blev lidt negativ
> Så John jeg vil også sige til dig, fis selv ned i den kurv

Milo har ingen kurv.
Jeg har forgæves søgt efter en i voksenstørrelse, men endte op med at konen
købte en pissedyr junior madras til ham som han er glad for.
Det ser måske lidt fjollet ud midt i stuen men hvad hunden skal jo have det
godt
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 02-05-06 21:46

jopa wrote:
> Milo har ingen kurv.
> Jeg har forgæves søgt efter en i voksenstørrelse, men endte op med at
> konen købte en pissedyr junior madras til ham som han er glad for.

Jeg var så fornæret at jeg selv byggede en til Tyson da han var hvalp,
den blev så lavet i størrelse til at vokse i
Det er en stor kasse med ½-tag og en god madras i,
han bruger den næsten kun hvis han skal gemme sig for noget farligt
som feks. fyrværkeri, ellers deles alle 3 dyr om den på skift

> Det ser måske lidt fjollet ud midt i stuen men hvad hunden skal jo
> have det godt

Schæfere ser fjollede ud lige meget hvor de ligger

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 03-05-06 00:09

On Tue, 2 May 2006 21:20:04 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>fam. Ager skriblede bla:
>
>Se at få den ned af den stol nu.
>Dens plads er i kurven

Sludder. Hvor skal manden så ligge?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 02-05-06 21:14

> mvh. marie - hvis tæve ligger i lænestolen lige nu, med stængerne
> lige i vejret, hovedet hængene ud over kanten, næsten i gulvhøjde, og
> SNORKER.... hvordan i alverden kan de dog sove sådan...

Sådan skal rigtige tæver ligge
Angel ved heller ikke noget bedre en d smide sig med sin vom op
i vejret og 4 stænger i luften når jeg sidder og ser fjernsyn.
Så synes hun jo at jeg ligeså godt kan kradse hende lidt på den flæskede
Jeg har dog vænnet hende af med at snorke, hvergang hun begyndte at snorke
i min seng javede jeg hende op i stuen til Tyson, så nu ved hun at snorkeri
er forbudet i mit soveværelse, hun er en rigtig lystsnorker

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 02-05-06 22:10

Tidligere i dag kom jeg til at nævne et hvalpekuld af ruhårede
hønsehunde.
I det kuld var der en tæve der allerede i 2 ugers alderen reddede sig
tilnavnet Prinsessen. I 8 ugers alderen var hun, og andre kuldsøskende
ved at lære at gå i snor, i skoven. Det er ikke en hndeskov, men
alligevel kom der en løs Rottweiler drnende, en rottweilerhan som er
kendt for at være agressiv. Man kan ikke bare tage 4 hvalpe op på
armen. Så jeg slap dem løs, og håbede at de ville redde sig i
sikkerhed. Det gjorde de 3 også, på steder hvor en Rottweiler ikke
kunnekomme til. Prinsessen blev stående, og konroterede den fuldvoksne
rottweiler, som gik til angreb. Hellere lille og kvik end stor og ...
Nåja, pludselig havde hun bidt sig fast i klokkeværket på
rottweileren. Som dansede krigsdans, og hylede, alt imens en 8 ugers
hvalp havde bidt sig uhjælpelig fast.. Og tilsidst endte han med
benene i vejret, og Prinsessen stående på maven. Stadig bidt totalt
fast. Jeg måtte lirke de ædlere dele af ham fri af hendes bid, for
hun ville ikke slippe, og havde boret tænderne i til tandkødet.
Ejeren er politimand, og råbte og skabte sig. Jeg bad ham melde til
politiet at hans fuldvoskne rottweiler, på egen pote i en skov hvor
han skulle have været i snor, var blevet overfaldet og nedlagt af en 8
ugers hvalp, tilmed en tæve.
Hvalpen slap uden skader af nogen art. Så heldig var rottwweileren
ikke, der gik betændelse i det, og han måtte lade kuglerne falde.

Hilsen Kim

Fra : pwh

Dato : 02-05-06 22:22

Kim Christensen wrote:
> Hvalpen slap uden skader af nogen art. Så heldig var rottwweileren
> ikke, der gik betændelse i det, og han måtte lade kuglerne falde.

*LOL*
Sikken en historie, jeg fik helt ondt i maven af grin
Angel var ikke meget bedre da jeg kom hjem med hende til Tyson,
han kom nysgerrigt hen for at snuse til hende, og haps sagde det,
væk med dig dit store møgøre
Næste dag rendte de nu rundt og hyggede sig sammen og han mulede
hende grundigt, men allerede den første dag fik hun forklaret hvem der bestemte.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 03-05-06 00:07

On Tue, 2 May 2006 19:27:16 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>hanhunde er ikke andet en store muskler og larm der ikke holder i længden

Sådan er det da med alle hanner!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Keldo

Dato : 03-05-06 14:04

> [...]
> en tæve,
> hanhunde er ikke andet en store muskler og larm der ikke holder i længden

Lyder ikke som om at hanhundene er de eneste med potensproblemmer, pwh og
fam. ager kan vist også godt være med.

Fra : jopa

Dato : 03-05-06 14:57

Keldo skriblede bla:

> Lyder ikke som om at hanhundene er de eneste med potensproblemmer,
> pwh og fam. ager kan vist også godt være med.

*LOL**LOL*
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 03-05-06 16:40

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder ikke som om at hanhundene er de eneste med potensproblemmer, pwh og
> fam. ager kan vist også godt være med.
>------

og du mener?

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 03-05-06 16:50

fam. Ager skriblede bla:

> og du mener?

*ROFL*

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 03-05-06 18:53

> og du mener?
>
> mvh. marie

Ja jeg fangede den heller ikke rigtigt,
min potens skulle efter bedste overbevisning værer ok
Men så længe John morer sig er det sikkert sjovt

/Jens

Fra : jopa

Dato : 03-05-06 19:21

pwh skriblede bla: