forskrækket hund :0)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-04-06 16:36

Nå nu er jeg lidt til sm og jeg har som jeg vist har nævnt fået den
her nye kærste - nå hun er så til at få nogen smæk i måssen - så jeg
fandt den 9 hallede frem og hun fik 2 rap - det var vist som det
skulle være - men så kom jeg til at se på hunden - hun var Helt
elændig og skulle løftes op og hun var snot forviret ... det havde jeg
ikke lige tænkt på at hun ikke ville bryde sig om det ....
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : jopa

Dato : 16-04-06 16:41

Bo M Mogensen skriblede bla:
> [...]
> elændig og skulle løftes op og hun var snot forviret ... det havde jeg
> ikke lige tænkt på at hun ikke ville bryde sig om det ....

Hmm jeg tæver da konen en gang i mellem med min knippel, og hunden får også
et drag over nakken med den, men ingen af dem bryder sig om det.
Syntes du jeg skal holde op eller hvad mener du ?

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 16-04-06 17:32

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> også et drag over nakken med den, men ingen af dem bryder sig om det.
> Syntes du jeg skal holde op eller hvad mener du ?

vrææææl..LOL... hold da kæft john, hvor er du dog møgirriterende til
tider...(-;

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 16-04-06 17:39

fam. Ager skriblede bla:

> vrææææl..LOL... hold da kæft john, hvor er du dog møgirriterende til
> tider...(-;

Jeg ser verden gennem ironiske briller og befinder mig vel med at konen
påstår jeg er hendes mindste barn skønt jeg har rundet de 50
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 16-04-06 17:47

> [...]
>>
> Jeg ser verden gennem ironiske briller og befinder mig vel med at konen
> påstår jeg er hendes mindste barn skønt jeg har rundet de 50

---------

jamen det kender vi godt herhjemme...((-;
mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 16-04-06 17:52

fam. Ager skriblede bla:

> jamen det kender vi godt herhjemme...((-;

Ja og jeg tror faktisk at i kvinder kan lide det på den måde
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 16-04-06 18:53

> fam. Ager skriblede bla:

> Ja og jeg tror faktisk at i kvinder kan lide det på den måde
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
>
>---------

det er så noget at du tror..(-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 16-04-06 18:04

> vrææææl..LOL... hold da kæft john, hvor er du dog møgirriterende til tider...(-;
>
> mvh. marie

Til tider, jeg synes han er det hele tiden

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 16-04-06 18:54

> Til tider, jeg synes han er det hele tiden
>
> /Jens
>-------

de fleste gange kan man bære over med ham.. men her synes jeg at han var
øretæve indbydende..((-;

mvh. marie

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-04-06 18:06

On Sun, 16 Apr 2006 17:40:56 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Hmm jeg tæver da konen en gang i mellem med min knippel, og hunden får også
>et drag over nakken med den, men ingen af dem bryder sig om det.
>Syntes du jeg skal holde op eller hvad mener du ?

nahh det er well altid sexet og tæve sin kone men hunden er fredet
indrømmet min har fået et rap fo rnogen år siden efter hun havde været
til fare for sig selv

Fra : Leyna

Dato : 17-04-06 07:25

On Sun, 16 Apr 2006 17:40:56 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Hmm jeg tæver da konen en gang i mellem

Det skal du stoppe med, John. Smid hende op i liften, så kan hun selv
slå sig når hun falder ned!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 17-04-06 15:33

On Mon, 17 Apr 2006 08:25:07 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Det skal du stoppe med, John. Smid hende op i liften, så kan hun selv
>slå sig når hun falder ned!

Og det skulle være LUFTEN, og ikke liften! *G*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 17-04-06 16:09

Leyna skriblede bla:

> Og det skulle være LUFTEN, og ikke liften! *G*

Jeg har gået hele dagen og ledt efter den

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 17-04-06 16:51

> Og det skulle være LUFTEN, og ikke liften! *G*

Ja så ung er Johns kone vel heller ikke

/Jens

Fra : jopa

Dato : 17-04-06 18:50

pwh skriblede bla:

> Ja så ung er Johns kone vel heller ikke

Tror heller ikke hun kunne proppes ned i sådan en
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 16-04-06 16:40

Bo M Mogensen wrote:
> Nå nu er jeg lidt til sm og jeg har som jeg vist har nævnt fået den
> her nye kærste - nå hun er så til at få nogen smæk i måssen - så jeg
> fandt den 9 hallede frem

Det er jo ikke alle hunde der kan lide katte, slet ikke 9 halede

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-04-06 18:05

On Sun, 16 Apr 2006 17:40:02 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det er jo ikke alle hunde der kan lide katte, slet ikke 9 halede

nej :) normalt så sætter min afsted over stok og sten når hun ser en
kat .... men hun gør dem ikke noget det er JAGTEN der spænende

Fra : LH

Dato : 16-04-06 17:59

Et eller andet sted virker det som om du godt kan lide at fortælle alle os
andre her om dit sexliv. Måske DU finder det spændende, men jeg gør bestemt
ikke - og hvorfor skulle hunden så gøre det.

LH

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-04-06 18:12

On Sun, 16 Apr 2006 18:58:51 +0200, "LH" <le_ha@privat.tele.dk> wrote:

>Et eller andet sted virker det som om du godt kan lide at fortælle alle os
>andre her om dit sexliv.

hvis det har relvans ja

> Måske DU finder det spændende, men jeg gør bestemt
>ikke - og hvorfor skulle hunden så gøre det.

ja nu er du well næppe en hund - men hvis man gør sådan og sådan og
hunde gør dit og dat så er det topick i nærværende forum ( tjek
fundatsen ) få den rettet i dk.admin hvis du ikke er til freds med den
og du ellers kan få opbakning fra de andre bruger og styre gruppen.

Fra : Gert

Dato : 18-04-06 15:48

On Sun, 16 Apr 2006 15:36:01 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

> hun var Helt >elændig og skulle løftes op og hun var snot forviret ...

Hvorfor skulle den løftes op ?

Kunne du ikke ramme den nede på gulvet ?

Fra : pwh

Dato : 18-04-06 17:01

> Hvorfor skulle den løftes op ?
>
> Kunne du ikke ramme den nede på gulvet ?

*LOL*

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-04-06 00:23

On Tue, 18 Apr 2006 16:48:02 +0200, Gert <Gert@yahoo.com> wrote:

>Hvorfor skulle den løftes op ?

tryst ...

>Kunne du ikke ramme den nede på gulvet ?

du er off topick og insinuere jeg er ond i mod min hund - klage sendt
for begge forselser til din udbyder abuse@post.tele.dk

fut : dan

Fra : Gert

Dato : 19-04-06 07:44

On Tue, 18 Apr 2006 23:23:20 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

>tryst ...

Hvad betyder det underlige ord ?

Fra : Gert

Dato : 19-04-06 07:48

wrote:

>du er off topick og insinuere jeg er ond i mod min hund - klage sendt
>for begge forselser til din udbyder abuse@post.tele.dk

Ondskyl, ondskyl - jag tror da igge at det er hunen du er ånd i mod.
du må igge klae over mag..

Fra : jopa

Dato : 19-04-06 10:17

Gert skriblede bla:

> Ondskyl, ondskyl - jag tror da igge at det er hunen du er ånd i mod.
> du må igge klae over mag..

At folk reagere tåbeligt er en ting men det er ikke pænt at nedgøre folk med
ordblindhed og lignende

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-04-06 07:51

> du er off topick og insinuere jeg er ond i mod min hund - klage sendt
> for begge forselser til din udbyder abuse@post.tele.dk

Din sans for humor kan vist ligge på et ret lille sted,
nu giver du da i det mindste Gert's udbyder noget at grine af

/Jens (som kun slår sine hunde for sjov)

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : jopa

Dato : 19-04-06 10:19

pwh skriblede bla:
dk

> Din sans for humor kan vist ligge på et ret lille sted,
> nu giver du da i det mindste Gert's udbyder noget at grine af

Jeg kan se at de hr Jens er ny på usenet.
Det er ikke tilladt at medsende vedhæftede filer
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-04-06 11:02

> Jeg kan se at de hr Jens er ny på usenet.
> Det er ikke tilladt at medsende vedhæftede filer

Jeg må alt
Næh det var nu en smutter, meld mig nu ikke til min udbyder,
giv mig en chanche mere please

/Jens