Korrekt Quoting.
Fra : pwh

Dato : 07-04-06 08:26

Der er stadig utroligt mange her i gruppen der quoter
ligesom de svare på en E-Mail.
Om det er et bevidst valg eller af ren uvidenhed er nok forskelligt,
men det er altså en vedtagen regel på Usenet at man svarer efter
det skrevne, og samtidigt klipper det overflødige væk.

Der er en god vejledning her.

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 07-04-06 14:57

On Fri, 7 Apr 2006 09:26:18 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>men det er altså en vedtagen regel på Usenet at man svarer efter
>det skrevne, og samtidigt klipper det overflødige væk.

Og det ville være lækkert, om folk gjorde det samme ved mails!

Nu sidder jeg ikke på et sløvt modem, men det er der altså
stadig mange, der gør! De skal så slæbe en mail hjem, hvor der
hænger flere mails og svar på disse! Det er skide irriterende!

--
Vh Sonja http://www.sonpet.dk/

PAPILLON-hvalpe. 4 piger født 17/3 kan snart ses på min HP

Fra : pwh

Dato : 07-04-06 15:00

> Og det ville være lækkert, om folk gjorde det samme ved mails!

Det kan jeg bedre leve med at man ikke gør.

> Nu sidder jeg ikke på et sløvt modem, men det er der altså
> stadig mange, der gør! De skal så slæbe en mail hjem, hvor der
> hænger flere mails og svar på disse! Det er skide irriterende!

Hæ.. min netukyndige storesøster sender konsekvent billeder
retur i hendes svar til mig, godt man har en 2Mbit forbindelse

/Jens

Fra : jopa

Dato : 07-04-06 15:32

pwh skriblede bla:

> Hæ.. min netukyndige storesøster sender konsekvent billeder
> retur i hendes svar til mig, godt man har en 2Mbit forbindelse

Så hun har også et eller andet med billeder
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 07-04-06 15:49

> Så hun har også et eller andet med billeder

Næh det er sgu de billeder jeg plager hende med hun retunerer i svaret.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 07-04-06 16:05

pwh skriblede bla:

> Næh det er sgu de billeder jeg plager hende med hun retunerer i
> svaret.

Kender det.
Min svoger sender feriebilleder direkte fra kameraet på 1MB stykket og han
fatter det ikke, så når jeg kan se at der er en "pakke" på vej går jeg ud og
laver kaffe med mere
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 09-04-06 19:47

On Fri, 7 Apr 2006 17:05:09 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:
> [...]

>Min svoger sender feriebilleder direkte fra kameraet på 1MB stykket
>og han fatter det ikke, så når jeg kan se at der er en "pakke" på vej

(TOPGAG)...Dagens clou!

Fra : Leyna

Dato : 07-04-06 22:42

On Fri, 7 Apr 2006 16:49:08 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Næh det er sgu de billeder jeg plager hende med hun retunerer i svaret.

*LOL*
SÅ ka' du lære det, ka' du!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-04-06 07:31

> Næh det er sgu de billeder jeg plager hende med hun retunerer i svaret.
>
> /Jens

Så pas du helere på, næste gang sender hun Beaglen

M.V.H....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 07-04-06 22:41

On Fri, 7 Apr 2006 16:32:17 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Så hun har også et eller andet med billeder

Det må være en familie svaghed! *LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-04-06 16:07

"pwh" <gætselv@.dk> writes:

> Det kan jeg bedre leve med at man ikke gør.

> Hæ.. min netukyndige storesøster sender konsekvent billeder
> retur i hendes svar til mig, godt man har en 2Mbit forbindelse
>
> /Jens

Fint med en vejledning, men tror du ikke at du kunne have klippet
noget af det overstående væk?

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : pwh

Dato : 07-04-06 16:36

> Fint med en vejledning, men tror du ikke at du kunne have klippet
> noget af det overstående væk?
>
> /Trine

Du har helt ret, det burde jeg have gjort

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 09-04-06 19:48

On Fri, 7 Apr 2006 17:35:48 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Du har helt ret, det burde jeg have gjort

Nej, for det er ikke alle, der har læst hele tråden!

Fra : x Vuf x

Dato : 09-04-06 19:46

On Fri, 7 Apr 2006 16:00:04 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det kan jeg bedre leve med at man ikke gør.

>Hæ.. min netukyndige storesøster sender konsekvent billeder
>retur i hendes svar til mig, godt man har en 2Mbit forbindelse

Der kan du bare se!
Det gør jeg da osse Jens (sidder på 2Mbit), men det irriterer
mig alligevel at få en lang smøre retur selvom jeg prøver at
foregå med et godt eksempel... :-/