jaloux hund og MEGET uopdragen
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-06 02:26

sagen er jeg har lige fået ny kærste - nå hunden ku godt mærke på mig
at der skulle ske et eller andet hun ikke brød sig om inden hun kom -
men altså den vorten "brud" ankom og hunden opførte sig i det store
hele pænt ... nå så gik det jo ikke være eller bedre ind drifterne løb
af med kvinde og mig og det er så her det går galt i det øjeblik hvor
jeg for trusserne af hende FANME om køteren ikke går lige i skridtet
på hende - ikke noget med at bide men bare snuden .... nå hun røg ud
af sengen med promt & pragt ... men sig mig er det normalt ?

( det har hun sgu da aldrig gjort før )
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : jopa

Dato : 07-04-06 09:29

Bo M Mogensen skriblede bla:
> [...]
> på hende - ikke noget med at bide men bare snuden .... nå hun røg ud
> af sengen med promt & pragt ... men sig mig er det normalt ?

Tror det er meget normalt. Hunden er jo klar over hvad i laver, men den skal
sgu da ikke være i soveværelset når i boller

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-06 15:32

On Fri, 7 Apr 2006 10:29:27 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Tror det er meget normalt.

Hmm....

>Hunden er jo klar over hvad i laver, men den skal
>sgu da ikke være i soveværelset når i boller

Nahh det har jeg nu gjort før ...imens hunden var der ...men nu lever
jeg i ET rum og jeg nænner sgu ikke smide hende ud i gangen ... Nå men
hun har ikke gjort det siden

Fra : Susanna Mørck Thuese~

Dato : 07-04-06 09:48

Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net> skrev:

i det øjeblik hvor
> [...]

Vil da heller ikke håbe den får muligheden igen. Få da den hund
smidt et andet sted hen, men i hygger jer. Hvis du får chancen
igen.
Susanna

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-06 15:33

On 07 Apr 2006 08:47:43 GMT, Susanna Mørck Thuesen
<sus.thue@6V8KOadslhome.dk> (slet 6V8KO) wrote:

>Vil da heller ikke håbe den får muligheden igen. Få da den hund
>smidt et andet sted hen, men i hygger jer. Hvis du får chancen
>igen.
>Susanna

Hmm ...ja men nu røg hun fra seng over i vaske tøj og har ikke
gentaget "succen" siden ...

Fra : tms

Dato : 08-04-06 12:11

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev

> Hmm ...ja men nu røg hun fra seng over i vaske tøj og har ikke
> gentaget "succen" siden ...
>
> --

Var det hunden eller kæresten der røg i vasketøjet ?

Hilsen Susana

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-04-06 20:54

On Sat, 8 Apr 2006 13:10:43 +0200, "tms" <mine-grupper@mail.dk> wrote:

>Var det hunden eller kæresten der røg i vasketøjet ?

ja det kommer an på hvilken række følge du stiler i mod

Fra : Anette

Dato : 07-04-06 09:49

Bo M Mogensen wrote:

> på hende - ikke noget med at bide men bare snuden .... nå hun røg ud
> af sengen med promt & pragt ... men sig mig er det normalt ?

He he - det er da meget normalt. Hunden kan jo se det er spændende, det i
laver og er nysgerrig.
En helt ny kvinde er på besøg - og så skal man da lige snuse hvad hun er for
en
Og den mest markante kropslugt er......

Nej, hunden skal ikke være i samme rum, når man elsker

/ Anette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-04-06 15:35

On Fri, 7 Apr 2006 10:49:02 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

> [...]
>laver og er nysgerrig.
>En helt ny kvinde er på besøg - og så skal man da lige snuse hvad hun er for

ja den kender hun sgu da nu :0)

>Nej, hunden skal ikke være i samme rum, når man elsker

jamen jeg har sgu kun et men som jeg skrev tidliger så¨røg hun også ud
af sengen og det lærte hun af .... men hun er farligt jaloux og deler
mig helst ikke med nogen ...