Springheels
Fra : U W

Dato : 25-04-06 21:39

Hey NG.
Står og skal have et par SH, men er lidt i tvivl om hvilken størrelse
?
Skal bruges på et par jetfins str XL. Mine "poter" er str 42/43 for
enden af neoprentørdragten. Nå joh - det skal vist være Halcyons, men
er åben for input.
Jeg har indskrænket det til str. large eller medium, men det er jo
ikke særligt brugbart.. og - har hørt at visse "no-name" mærker bliver
slatne efter et stykke tid.
Og nej jeg gider og kan ikke, lave dem selv !!!
mvh
UW

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 25-04-06 22:08

"U W (slet M4W2A)" <ngongo@M4W2Amail.dk> skrev i en meddelelse
> enden af neoprentørdragten. Nå joh - det skal vist være Halcyons, men
> er åben for input.

Det er også de bedste jeg har set, der er mange kopier men de er ikke lige
så godt udført som halcyons. Flere af dem har ikke en wire indeni så man kan
ødelægge fjederen ved at trække i den.

Mvh
Jonas

Fra : U W

Dato : 26-04-06 19:57

Fint nok. Det der med størrelsen ? Har I et bud ?

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 26-04-06 20:21

"U W (slet 9A0CI)" <ngongo@9A0CImail.dk> skrev i en meddelelse
> Fint nok. Det der med størrelsen ? Har I et bud ?

Jeg er ikke sikker, er der ikke kun én størrelse? Ellers så står der vel på
halcyons side hvilken fjeder der går til hvilken jetfin..

mvh
Jonas

Fra : Henrik

Dato : 26-04-06 06:12

Køb dem hos nolimitsdiving.dk - de har en bedre befæstigelse en
Halcyon som er nogle splitter der skal "slås" sammen...

Disse har også en wire så du ikke kan overstrække fjederen.
Se dem evt. på min hp - www.scubasserne.dk

Mvh
Henrik

Fra : amp@alphadiving.dk

Dato : 27-04-06 13:09

U W skrev:

> [...]
> slatne efter et stykke tid.
> Og nej jeg gider og kan ikke, lave dem selv !!!

Der findes to størrelser "spring straps" til Scubapro's Jet fins. Kan
købes hos dykkerforretninger som er Scubapro forhandler. I København
er det bl.a Dykkercentret og Ocean Dive, på syd sjælland er det Ray
Dive og i Jylland er det Alpha Diving.

HIlsen

Aksel Pedersen

Fra : U W

Dato : 27-04-06 14:06

Hej igen.
Glemte vist at skrive at Halcyon laver dem i 4 forskellige
størrelser. Jeg ved godt hvor jeg kan få dem og til hvilken
pris, men er jo stadigvæk ikke kommet størrelsen nærmere
Medium eller large ? Bruger stadigvæk str 42/43 for

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 27-04-06 14:08

"U W (slet B2IQF)" <ngongo@B2IQFmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pris, men er jo stadigvæk ikke kommet størrelsen nærmere
> Medium eller large ? Bruger stadigvæk str 42/43 for

Prøv at spørge på dir_skand der må nogen vide det..

www.Andersbomholdt.dk - Total i orden dykker blog.
www.koebenhavnssportsdykkerklub.dk - Verdens bedste dykkerklub

Fra : KC

Dato : 27-04-06 18:46

Hej Ulrik!

Jeg vil bare lige sige som de andre: jeg ved det ikke.

Men det vidste du jo godt at jeg ikke vidste.

God weekend

--
KC

www.kcdk.com
PADI OWSI, CMAS***, GUE Fundamentals

Fra : Bo Poulsen

Dato : 29-04-06 13:00

Hej

Jeg har lige købt jet fins. Mine fødder er str. 42 og jeg skulle brugen str.
XL men det kommer an på hvad størrelse støvle du har på din dragt. Men tag
din dragt med ned i foretningen der kan i så finde ud af havd der passer
bedst.

Bo