Mere mand over bord...
Fra : Morten Kjerulff

Dato : 22-04-06 10:11

Hej Jonas et. al.

Så lige denne tråd andetsteds:
http://www.southwestmafia.com/forumswm/showthread.php?t=1774

Den handler om en lille drage, som kan sendes op fra overfladen. Måske
ikke så dumt alternativ hvis man gerne vil findes i høj sø.

Mvh Morten

Fra : Johnny Christensen

Dato : 22-04-06 13:40

"Morten Kjerulff" <kjerulff@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Længe leve internettet. Jeg har lige bestilt 2 stk til at lege med, om ikke
andet så har man da noget at more sig med når man ligger indeblæst i en
gudsforladt havn.

mvh
Johnny

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 22-04-06 13:47

"Morten Kjerulff" <kjerulff@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Den handler om en lille drage, som kan sendes op fra overfladen. Måske
>ikke så dumt alternativ hvis man gerne vil findes i høj sø.

Jaah, det kan være jeg synes nu ikke det virker så praktisk men man kan
selvfølgelig følge Johnnys eksempel og bruge dem når det blæser for meget
til at dykke, man er der jo alligevel :)

mvh
Jonas