Malta og lægeerklæring
Fra : Jan Birk

Dato : 13-04-06 09:51

Jeg har læst at der kræves en lægeerklæring for at dykke på Malta. Er
der nogen der ved hvilken krav der stilles til en sådan erklæring?

/Jan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 13-04-06 17:02

"Jan Birk" <jb@invalid.domain.null> wrote in message
> Jeg har læst at der kræves en lægeerklæring for at dykke på Malta.
> Er der nogen der ved hvilken krav der stilles til en sådan
> erklæring?

Max 1 år gammel udstedt af en læge eller diving medical officer.

Søren Arnvig

Fra : Jan Birk

Dato : 14-04-06 10:56

> Max 1 år gammel udstedt af en læge eller diving medical officer.

Skal den mon være på engelsk?

/Jan

Fra : Søren Arnvig

Dato : 14-04-06 11:27

> Skal den mon være på engelsk?

ikke hos Maltaqua, men ellers er det nok en god ide.

Søren Arnvig

Fra : Kent S. Mikkelsen

Dato : 13-04-06 19:27

"Jan Birk" <jb@invalid.domain.null> skrev i en meddelelse
> Jeg har læst at der kræves en lægeerklæring for at dykke på Malta. Er der
> nogen der ved hvilken krav der stilles til en sådan erklæring?
>
> /Jan

Jeg brugte ikke noget.
Det er 3-4 år siden om det er noget nyt ved jeg ikke

Fra : Michael Lancaster

Dato : 17-04-06 22:17

Den skal udstedes af en af de Maltesiske myndigheder godkendt læge men der
vist noget om at man sidste år lempede på reglerne, kontakt Maltaqua, de
taler dansk og har tæt tilknytning til Danmark herunder samarbejde med Dansk
Folkeferie. Centret er et 54 star PADI instruktør center og kvaliteten er
helt i top. de bruger bl.a. danske instruktører.

MVH

Michael

Fra : Haakon H.

Dato : 22-04-06 20:53

Det kreves ikke lengre legeerklæring for å dykke på Malta. Det var et krav
tidligere, men nå er det nye EU regler.