Positioner i Oslo fjorden
Fra : Henrik Manley

Dato : 11-04-06 16:25

Jeg søger lidt sikre positioner i Oslo fjorden da vi skal tilbringe påsken
der. Så hvis der er nogle der har nogle sikre tager imd med kyshånd.

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 11-04-06 17:12

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger lidt sikre positioner i Oslo fjorden da vi skal tilbringe påsken
> der. Så hvis der er nogle der har nogle sikre tager imd med kyshånd.

Blücher GPS: N 59 42.024 E 10 35.787
Når Einer kan så kan i også

Allan Hansen

Fra : Henrik Manley

Dato : 11-04-06 18:07

> Blücher GPS: N 59 42.024 E 10 35.787
> Når Einer kan så kan i også

Ja, ja den ligger i arkivet men der må være mange flere end lige de meste
kendte. Du kan da komme med da vi har fået en plads i oveskud....

--
Henrik Manley
email m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 11-04-06 19:48

> Ja, ja den ligger i arkivet men der må være mange flere end lige de meste
> kendte. Du kan da komme med da vi har fået en plads i oveskud....

Jeg har vendt og drejet både Hönö og Moss her i påsken, men første afdrag på
sommerens store dykkertur må betales med en træterasse. Chokolade og
blomster tricket er mislykket
Det er ikke mange positioner der er i vragdatabaserne:
http://www.skovheim.org/located/ostfold/ostfold.php og der er dog en del
vrag. Jeg har set den lokale dykkerklub dykker på Edith. www.muk.no

Allan Hansen

Fra : RL Dyk

Dato : 11-04-06 21:16

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
> Jeg søger lidt sikre positioner i Oslo fjorden da vi skal tilbringe påsken
> der. Så hvis der er nogle der har nogle sikre tager imd med kyshånd.

Der er permanent bøje på Edith. På 15meters dybde deler den sig, med en line
til den lave del på ca. 25 meter og en til den dybere del. Den sidder på
40-45 meter, så vidt jeg husker.

Jeg har ikke positionen, men den ligger lige overfor Blucher, ved en lille
privat marina.

Håber det kan hjælpe.

RL

Fra : Henrik Manley

Dato : 12-04-06 06:25

> Der er permanent bøje på Edith. På 15meters dybde deler den sig, med en
> line til den lave del på ca. 25 meter og en til den dybere del. Den sidder
> på 40-45 meter, så vidt jeg husker.

Jo tak, den kender jeg også. Men jeg har en vrag liste med 15-20 andre vrag
i fjorden uden præcise positioner og det ville da være fint med lidt mere
udvalg.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk