Dykkertur med Havgus
Fra : Peter Eik Sørensen

Dato : 08-04-06 06:32

Jeg har enkelte ledige pladser på en tur i weekenden den 12-14/5 (St.
Bededag)
Det bliver vragdykning omkring Anholt med dykkerskibet Havgus på
dybder omkring 25-35 m. Se evt. www.havgus.dk
Afgang meget tidligt den 12/5 fra Grenå ( med mulighed for at komme
torsdag og overnatte )
Hjem igen til Grenå eftermiddag 14/5
Prisen er 1500 kr. inkl luft og mad - excl. ilt og drikkevarer.

Fra : SB

Dato : 12-04-06 21:27

"Peter Eik Sørensen" <petereik@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> torsdag og overnatte )
> Hjem igen til Grenå eftermiddag 14/5
> Prisen er 1500 kr. inkl luft og mad - excl. ilt og drikkevarer.

Synes du skal blive hjemme og så lave det samtaleanlæg du har lovet en af
dine gode venner

Guess who