Prissætning af brug af RIB
Fra : Frank Andersen

Dato : 04-04-06 10:26

Hejsa

Vi har lige købt en ny 6.5 meters RIB båd i klubben, hvor vi tidligere har
haft en mindre Zodiac. Båden skal snart i vandet, og vi er kommet til at
skulle prissætte brugen af båden.

Hvad koster det i andre klubber at benytte jeres RIB både? Da prisen
muligvis hænger sammen med klubkontingentet, hvor meget betale i i
kontingent?

- kontingent?
- pris pr dykker / døgn?
- brændstof?
- luft pris/ltr?

Jeg fandt en gammel tråd fra 2003, men det kan jo være det har ændret sig
lidt siden.

På forhånd tak for jeres utallige tilbagemeldinger

Frank Andersen
Sportsdykkerklubben Cimbrerne

Fra : Poul Olesen

Dato : 04-04-06 10:35

> Hvad koster det i andre klubber at benytte jeres RIB både? Da prisen
> muligvis hænger sammen med klubkontingentet, hvor meget betale i i
> kontingent?
>
> - kontingent?

350 pr. kvartal

> - pris pr dykker / døgn?

0 kr - gratis

> - brændstof?

Tanke skal afleveret fyldte, så der betales efter forbrug.

> - luft pris/ltr?

0 kr - gratis

Med venlig hilsen
Poul Olesen
Sportsdykkerklubben Aquarius
http://aquarius-dyk.dk/

Fra : CC

Dato : 04-04-06 10:38

"Frank Andersen" <fa@FJERNprivat.dk> wrote in message
> [...]
> lidt siden.
>
> På forhånd tak for jeres utallige tilbagemeldinger

Hej Frank,
Kontigent: 1200,- om året

Når vi sejler i klubskibet: kr. 20 i startgebyr incl. 1. time herefter kr. 5
pr. time / pr. m/k (regel om at der skal være min. 4 om bord)
Gummibåd: dem der bruger den, deles om brændstofudgiften
luft: gratis
Ilt: kan ikke helt huske det, men ca. kr. 30 for dobbelt 10

Hilsen
Claus
Dykkerklubben Marsvinet-Lillebælt

Fra : Allan Norsk

Dato : 04-04-06 11:19

"Frank Andersen" <fa@FJERNprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad koster det i andre klubber at benytte jeres RIB både? Da prisen
> muligvis hænger sammen med klubkontingentet, hvor meget betale i i
> kontingent?

- kontingent: 1.000 pr. år
- pris pr dykker / døgn: RIB=20kr, Kutter=60kr
- brændstof: RIB efter forbrug, Kutter=0kr.
- luft pris/ltr: Gratis

Vedbæk Sportsdykkerklub
www.vskdyk.dk

Fra : anders

Dato : 04-04-06 11:41

Hej,

I min klub har vi gummibåde + en alu-rib (der jo så teknisk set ikke
er en rib, men en rb...)

Vi lægger 350 i kvartalet.
Ved brug af bådene betaler man kun for brændstof.
Luft er gratis - ilt til nitrox koster 4 øre/liter, helium er vist 15
øre/liter.

mvh
Anders

--
Københavns Sportsdykkerklub
www.koebenhavnssportsdykkerklub.dk

Fra : René

Dato : 04-04-06 13:36

1100kr om året

min 4 mand for at tage båden men alle turer er gratis.

luft og nitrox40 gratis

René A.
kalundborg dykkerklub

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-06 22:43

> [...]

> Hvad koster det i andre klubber at benytte jeres RIB både? Da prisen
> muligvis hænger sammen med klubkontingentet, hvor meget betale i i

- kontingent: 550kr pr. halvår
- RIB pris pr. døgn, totalt: 100kr
- brændstof: Tanken afleveres fuld
- luft pris/ltr: Gratis

Mvh. Peter Stenkilde
Allerød Sportsdykkerklub ORCA

Fra : Søren Arnvig

Dato : 05-04-06 06:32

"Peter Stenkilde" <pfs (at) lightship punktum dk> wrote in message
> "Frank Andersen" <fa@FJERNprivat.dk> wrote in message

> - kontingent: 550kr pr. halvår
> - RIB pris pr. døgn, totalt: 100kr
> - brændstof: Tanken afleveres fuld
> - luft pris/ltr: Gratis

Det samme hos Roskilde Frømandsklub

Særligt Nitroxkontingent dækker ilt.

Søren Arnvig

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-06 20:49

Hej Frank

det ser ud til at vi i Baltic i nykøbing F er i den billige ende

Frank Andersen wrote:
> - kontingent?

1100,- + 250,- (de 250,- er for et års kort så må der dykkes frit, man kan
også købe et 10 turs kort)

> - pris pr dykker / døgn?

gratis

> - brændstof?

gratis, klubben betaler alt benzin til både, plus de betaler køre penge til
ham der trækker båden.

> - luft pris/ltr?

gratis

så betal 1350,- omåret og dyk ALT det du har lyst til GRATIS et år

mvh Morten Dall Darmer

Fra : Frank Andersen

Dato : 06-04-06 09:03

Hej Morten

Ja dét er billigt !!

Nu var det ikke for at finde den billigste klub i landet, men for at få en
idé om hvor vi som klub lå blandt andre klubber.

Vi betaler selv 800,- kr om året - luft gratis - og 125 kr/dagen + forbrug,
for vores gamle Zodiac (som nu er solgt og sejler et sted i nærheden af
KBH).

Frank