Excel: Årsregnskab til mindre firma søges
Fra : Henrik Juul

Dato : 15-04-06 08:46

Årsregnskab til mindre firma søges.
Regnskabet skal bare indeholde de mest basale poster.

Mvh
Henrik

Fra : Leonard

Dato : 15-04-06 09:21

Henrik Juul <h1e2n3r4i5k@1janning-2juul.dk (fjern tallene)> wrote:

>Årsregnskab til mindre firma søges.
>Regnskabet skal bare indeholde de mest basale poster.

Mit ser således ud:

Indtægter: 10.000
Udgifter: 8.000

Afskrivninger: 2.000

Resultat: 0

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Henrik Juul

Dato : 15-04-06 12:53

Ja ok, det var så den ultrakorte.

Mon der er nogle af de andre mindre erhvervsdrivende, som ligger inde
med et færdigt excel-ark (skrællet for vitale værdier), som de vil
dele med mig?

Mvh
Henrik

Fra : Per Krabbe

Dato : 17-04-06 17:06

"Henrik Juul" <h1e2n3r4i5k@1janning-2juul.dk (fjern tallene)> skrev i en
meddelelse news:f39142t6vm2pvceiguckibb4h7bn1uvtv2@4ax.com...
> Årsregnskab til mindre firma søges.
> Regnskabet skal bare indeholde de mest basale poster.
>
> Mvh
> Henrik

I starten brugte jeg et xcel ark fra www.stjernerevision.dk det virkede fint
for mig. Rigtig godt. -

Kig ud på deres side der kan du hente en demo

Det er først når du får brug for at holdes styr på dine debitorer at du bør
gå over til fx summa
Per Krabbe
www.scanboat.com - www.sailorslink.com
www.boatbase.com - coming soon..............

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-04-06 17:31

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> Det er først når du får brug for at holdes styr på dine debitorer at du
> bør gå over til fx summa

Kan de kaldes at drive virksomhed, hvis man ikke har behov for at holde styr
på sine debitorer
Det må altid være endda meget væsentligt at vide hvem, der skylder penge og
hvor meget, at vide hvem der har betalt og hvem der skal sendes en rykker
til.

Fra : Per Krabbe

Dato : 17-04-06 17:47

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det må altid være endda meget væsentligt at vide hvem, der skylder penge
> og hvor meget, at vide hvem der har betalt og hvem der skal sendes en

Uden at ville ødelægge den oprindelig tråd - som ikke gik på ovennævnte ? -
så mente jeg vel at da jeg havde et par stykker eller måske op til 10 - så
klarede jeg det med lidt gule sedler og en god kalender. Jeg regner med at
den der spurgte er i samme situation når jeg læser hans oplæg til ?

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-04-06 20:32

> Uden at ville ødelægge den oprindelig tråd - som ikke gik på ovennævnte ?

Korrekt.
Den oprindelige tråd gik på "årsregnskab", så det har overhovedet ikke noget
med de daglige posteringer at gøre