Back-up af Kalender
Fra : Tina

Dato : 07-05-06 16:21

Hvor skal jeg i Stifinderen leder efter min kalender, således at jeg kan få
lavet en kopi af den på en cd ?? Fik nemlig lige den tanke, at hvis pc'en
bliver stjålet - så er hele min "dagbog" væk !!! Mvh Tina

Fra : O. Skjold

Dato : 07-05-06 18:19

Tina skrev i news:qfo7g.57$hm1.37@news.get2net.dk

<klip>

> Hvor skal jeg i Stifinderen leder efter min kalender, således at jeg
> kan få lavet en kopi af den på en cd ?? Fik nemlig lige den tanke, at
> hvis pc'en bliver stjålet - så er hele min "dagbog" væk !!! Mvh Tina

Prøv i Outlook under Filer at vælge Importer og eksporter + eksporter til
fil + type dbase og vælg kalender i mappelisten.

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-05-06 07:08

"Tina" <Tina-news@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor skal jeg i Stifinderen leder efter min kalender, således at jeg kan
> få lavet en kopi af den på en cd ?? Fik nemlig lige den tanke, at hvis
> pc'en bliver stjålet - så er hele min "dagbog" væk !!! Mvh Tina
hvis du gemmer hele din .* pst fil outlook.pst
så har du også dine mail og kontaktpersoner
Den gemmer sig normalt her omkring
C:\Documents and Settings\Din-brugerID\Local Settings\Application
Data\Microsoft\outlook
mvh Bjarne

Fra : Tina

Dato : 17-05-06 16:05

"
> Den gemmer sig normalt her omkring
> C:\Documents and Settings\Din-brugerID\Local Settings\Application
> Data\Microsoft\outlook
> mvh Bjarne

Det er da lige her, den er ! Tusind tak for hjælpen. Mvh Tina