Outlook 2003: Fryser når jeg tilføjer file~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 21-04-06 13:33

Hej NG,

Jeg sidder og bander over følg. senarie:
Outlook begryndte at fryse når hun tilføjede dokumenter til en mail.

Løsning:
Hun får ny pc da den anden alligevel var gammel...
Problemet er der dog stadig - hun kan ikke tilføje filer til en mail / ej
heller ikke åbne et arkiv fra indstillinger).
Dvs. at hvis hun bruger knapperne "Dokumenter" / "Skrivebord" kan hun godt
skifte i mellem dem og tilføje de filer der ligger der.
- Hvis hun går ind i en mappe fryser den.
- Hvis hun skriver en sti (enten lokalt eller netværksdrev) fryser den

Det er en hel ny inst. PC med WinXP SP2 og Office pakken er opdateret med
service packs osv.

Har prøvet de forskellige ting der kommer frem når man på google.dk søger på
følg.: "outlook 2003 hangs file" / "outlook 2003 stops responding attach
file"

Jeg er helt blank - men har en ide om at det må ligge på Exchange serveren.
Hun har ingen begrænsninger på hendes mail - ifølge Exchange Manager fylder
hendes postkasse ca. 1,3 GB og hun har omkring 5000 emner.

Hilsen
Claus