Outlook2003 - 9 ulæste postmeddelelser
Fra : emj

Dato : 20-04-06 07:08

I Outlook, ligger der ikke nogen ulæste mails og alle mails er slettet
fra programmet.
Hvordan slipper jeg for at se en meddelelse som " xx ulæste
postmeddelelser" på mit brugerlogin-skærmbillede.

Hilsen emj

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 20-04-06 07:37

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra programmet.
> Hvordan slipper jeg for at se en meddelelse som " xx ulæste
> postmeddelelser" på mit brugerlogin-skærmbillede.

Har du sat outlook til at tømme slettet post når du lukker
funktioner / indstillinger / andet
tøm mappen slettet post
mvh Bjarne

Fra : emj

Dato : 20-04-06 08:04

Bjarne Christensen skrev:

>Har du sat outlook til at tømme slettet post når du lukker
>funktioner / indstillinger / andet
>tøm mappen slettet post

Ja

Hilsen emj

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-04-06 12:44

Højreklik på indbakke, og vælg "marker alle som læst" hedder det vist sådan
ca.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : emj

Dato : 20-04-06 17:23

Henrik Nielsen skrev:

>Højreklik på indbakke, og vælg "marker alle som læst" hedder det vist sådan
>ca.

Det ændrede desværre ikke rigtigt noget, bortset fra, ar der ved
genstart stod "3 ulæste postmeddelelser".

Der lyder også som en lidt søgt løsning, at man skal fortælle
indbakken at man har læst de indlæg, som man har slettet. Det er jo
ingenlunde sikkert, at man har lyst til at læse sine mails, før man
sletter dem.
Er der flere forslag?

Fra : Bjarne

Dato : 20-04-06 19:41

> [...]
> indbakken at man har læst de indlæg, som man har slettet. Det er jo
> ingenlunde sikkert, at man har lyst til at læse sine mails, før man

Prøv Funktioner / Tøm Mappen slettet post
og evt. også Oprydning i Postkasse

--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : emj

Dato : 20-04-06 20:19

Bjarne skrev:

>Prøv Funktioner / Tøm Mappen slettet post
>og evt. også Oprydning i Postkasse

Jamen det er prøvet uden virkning.
Der er ikke noget at rydde op. Alt står på 0 bortset fra
kontaktpersoner, som fylder 44 kb.

Hilsen emj

Fra : Bjarne

Dato : 20-04-06 21:43

> Jamen det er prøvet uden virkning.
> Der er ikke noget at rydde op. Alt står på 0 bortset fra
> kontaktpersoner, som fylder 44 kb.
>

> Hilsen emj

Når du nu er i egenskaber for kontaktpersoner
prøv at fjerne fluebenet i vis antallet af ulæste emner
Har du flere mailkonti i outlook?
http://www.howto-outlook.com/faq/mailloginscreen.htm

--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen

Fra : emj

Dato : 20-04-06 22:44

Bjarne skrev:

>Når du nu er i egenskaber for kontaktpersoner
>prøv at fjerne fluebenet i vis antallet af ulæste emner

Det kan ikke fjernes. Man kan vælge om man vil se alle ulæste eller
ikke.

>Har du flere mailkonti i outlook?
>http://www.howto-outlook.com/faq/mailloginscreen.htm

Ja, nu prøver jeg at kikke lidt på den. Jeg kan se i reg, at jeg har
gamle mailadresser liggende, som ikke mere er gældende.

Foreløbig tak.

Hilsen emj