Linkpunkter hopper på :hover
Fra : Lars

Dato : 08-04-06 09:18

Er der nogen, der kan give et bud på, hvorfor menupunkterne i bunden
af siden hopper, når jeg kører musen hen over dem. Det samme gælder
for søgeboksen, når jeg kører musen hen over "kigge rundt".

http://www.vih.dk/

--
Lars Olesen

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-04-06 12:24

Lars wrote:
> [...]
> af siden hopper, når jeg kører musen hen over dem. Det samme gælder
> for søgeboksen, når jeg kører musen hen over "kigge rundt".

Den sidstnævnte effekt kan jeg ikke se.

Jeg ville starte med at prøve at flytte
linket, der står inde i form-markøren, uden for denne.

Det er jo logisk set ikke en del af formularen,
men et selvstændigt element. Som det er nu er
det ikke til at se, hvilke egenskaber linket arver
fra formularen.

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk
..

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-04-06 12:57

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Den sidstnævnte effekt kan jeg ikke se.

Det ses kun i IE.

--
Bertel

Fra : Lars

Dato : 08-04-06 15:14

Foreløbig vil jeg helst beholde linket inde i formularen, da jeg
ellers bliver nødt til at have en del ekstra markup, men hvad med
selve listen der hopper. Det sker jo kun i Explorer, så der må være
en god forklaring?

Fra : jopa

Dato : 08-04-06 15:44

Lars skriblede bla:
> [...]
> ellers bliver nødt til at have en del ekstra markup, men hvad med
> selve listen der hopper. Det sker jo kun i Explorer, så der må være

Der findes intet vedr Microsoft der let kan forklares

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Lars

Dato : 20-04-06 12:19

> Der findes intet vedr Microsoft der let kan forklares

Og alligevel:

IE har lidt problemer hvis man laver noget med %'er og det var derfor
de begyndte at hoppe rundt. Det virker nu.

--
Lars