PHP mailform
Fra : Mr. T

Dato : 18-04-06 20:29

Jeg bruger dette script på en side:
http://thedemosite.co.uk/phpformmailer/

En av sidens besøgende (som bruger XP/IE) forsøker å sende mail ved å bruke
dette skjema men får bare fejlmelding. Hva er galt? Det må være noe på denne
maskin lokalt vil jeg tro. Men hva?

Jeg har testet scriptet med w2k (Opera, FF, og IE) WinXP (Opera, FF, og IE)
OSX (Opera, IE, og Safari). Alt fungerer som det skal hos meg
Takk.
--
T.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-04-06 21:30

Mr. T wrote:

> En av sidens besøgende (som bruger XP/IE) forsøker å sende mail ved å
> bruke dette skjema men får bare fejlmelding. Hva er galt? Det må være
> noe på denne maskin lokalt vil jeg tro. Men hva?

Du kunne gøre det lettere at hjælpe dig, hvis du også oplyste hvad der står
i den fejlmelding. Med det lidt du har oplyst, vil det blive et rent skud i
tågen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Mr. T

Dato : 18-04-06 21:45

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev i melding

> [...]
> står
> i den fejlmelding. Med det lidt du har oplyst, vil det blive et rent skud

Beklager,
fejlmeldingen er identisk med hva som er oppgitt i php filen,
$error_msg='ERROR - not sent. Try again.';

Fejlmeldingen som vises er altså: "'ERROR - not sent. Try again"
--
T.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-04-06 22:17

Mr. T skrev:

> Beklager,
> fejlmeldingen er identisk med hva som er oppgitt i php filen,
> $error_msg='ERROR - not sent. Try again.';

Prøv at spørge i php-gruppen. Denne gruppe handler om clientside-
script - altså javascripts.

Php-gruppen hedder dk.edb.internet.webdesign.serverside.php
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mr. T

Dato : 18-04-06 22:37

"Jens Gyldenkærne Clausen" wrote...

> [...]
> script - altså javascripts.
>
> Php-gruppen hedder dk.edb.internet.webdesign.serverside.php

Tak for tips.
--
T.