Kan simpelthen ikke få funktion til at ret~
Fra : YJ

Dato : 09-04-06 11:58

Hej

Jeg anvender xmlhttp til at hente data fra en side.
Data *kommer* frem til fetch_data, men jeg kan bare ikke få det returneret
til den funktion der kalder fetch_data.

Her er et stykke af koden:

function fetch_data (File)
{
time = new Date();

if (!xmlhttp) return;

// QADH - If it does not have a ? already, this will not work
File += '&CacheBuster='+ time;

xmlhttp.open('GET', File, true);

xmlhttp.onreadystatechange=function()
{
if (xmlhttp.readyState == 4)
{
data = xmlhttp.responseText;
document.Formie.hiddendata.value = data;
return data;
}
}

xmlhttp.send();
}

data = fetch_data ("www");
alert (data); // undefined
alert (document.Formie.hiddendata.value) // DATA!

Derfor har jeg implementeret et ondt hack med formværdier for at få data
frem.

Det grunder nok i at jeg ikke forstår funktionens virkemåde...

YJ

Ps. Hvordan får jeg på den letteste måde erstattet & med ? i min
CacheBuster, hvis File ikke har et ? i forvejen?