onLoad="window.print();"
Fra : Leonard

Dato : 02-04-06 17:28

Jeg bruger

til at skrive en side ud med. Kan jeg skrive noget, så jeg får 2
udskrifter uden at skulle vælge det i udskriftsdialogen?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-06 18:34

Leonard skrev:

>til at skrive en side ud med.

Det kan jeg ikke forestille mig at du gør.

Du får startet printerboksen (eller udskriftsdialogen, som du
kalder det)

>Kan jeg skrive noget, så jeg får 2
>udskrifter uden at skulle vælge det i udskriftsdialogen?

Nej.

PS! http://leonard.dk/ er lidt kikset i browseren, der er en
sikrere, bedre og hurtigere browser end Ildræven.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Leonard

Dato : 02-04-06 19:14

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Det kan jeg ikke forestille mig at du gør.
>
>Du får startet printerboksen (eller udskriftsdialogen, som du
>kalder det)

Ja, ja, så siger vi det sådan, men effekten er at jeg sparer et klik
eller tastetryk og får mulighed for at vælge om jeg vil skrive ud
eller ej - og de fleste gange vil jeg skrive ud lige der.

>Nej.

OK, kan jeg sætte IE op til at foreslå 2 kopier ?

>PS! http://leonard.dk/ er lidt kikset i browseren, der er en
>sikrere, bedre og hurtigere browser end Ildræven.

Tjah, hvis det er Opera du mener, så er jeg ikke imponeret, den kan jo
heller ikke finde ud af at placere et img med float: right, der hvor
jeg gerne vil have det. FF opfører sig næsten altid som jeg forventer.

XFUT: dk.edb.internet.software.browser

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-04-06 20:10

Leonard skrev:

> Tjah, hvis det er Opera du mener, så er jeg ikke imponeret

Jeg tror det er IE han mener, hvor der ikke kommer scrollbar
på mindre vinduer - informationen glider bare ud af vinduet,
uden mulighed for at scrolle hen til det.

Det er dine negative margener der gør den uheldige effekt, i
Firefox og Opera kommer der en fin scrollbar.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk - nu også med rss

Fra : Leonard

Dato : 02-04-06 20:34

"Allan Vebel" <spam@do.not> wrote:

>Jeg tror det er IE han mener, hvor der ikke kommer scrollbar
>på mindre vinduer - informationen glider bare ud af vinduet,
>uden mulighed for at scrolle hen til det.

Det skal godt nok være et lille vindue før det bliver et problem, men
nu er de fleste af dem så fjernet.

Men hvorfor kan Opera ikke finde ud af at placere FF-grafikken
rigtigt?

Det er vel p.gr.a. den negative margin-top at IE ikke kan finde ud af
at placere "No Patents" rigtigt?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Leonard

Dato : 02-04-06 21:00

>Jeg tror det er IE han mener,

Hvordan kan du forøvrigt tro at der menes IE, når der skrives
"sikrere, bedre og hurtigere" ... ?

Og hvad gør min newsagent forkert siden du ikke følger mit FUT til
browsergruppen?

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-04-06 01:29

Leonard skrev:

> Hvordan kan du forøvrigt tro at der menes IE, når der
> skrives "sikrere, bedre og hurtigere" ... ?

Jeg gættede

> Og hvad gør min newsagent forkert siden du ikke
> følger mit FUT til browsergruppen?

Jeg mener ikke at mit svar med hensyn til negative margener
hører til i browsergruppen, nok nærmere i html-gruppen.
Derfor lod jeg svaret blive her indtil videre.

FUT: news:dk.edb.internet.webdesign.html

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-06 21:15

Allan Vebel skrev:

>Jeg tror det er IE han mener, hvor der ikke kommer scrollbar
>på mindre vinduer - informationen glider bare ud af vinduet,
>uden mulighed for at scrolle hen til det.

Uha - nej da.

I Opera er ildrævbilledet placeret oven i menuen nederst til
højre.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-06 22:00

Knud Gert Ellentoft skrev:

>højre.

Venstre - selvfølgelig.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Steen Thom.

Dato : 23-04-06 15:47

On Sun, 02 Apr 2006 18:28:21 +0200, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:
> til at skrive en side ud med. Kan jeg skrive noget, så jeg får 2
> udskrifter uden at skulle vælge det i udskriftsdialogen?

Hvis ikke på anden måde, så måske med en function og en timeout,
og køre wp to gange