Enternet og server hosting på LAN
Fra : Andreas Warberg

Dato : 15-06-01 00:59

Hej gruppe

Kan man hoste en server bag en Enternet DSL gateway der kører på en Windows
2000 pro maskine?
Jeg har leget lidt med det idag og fik gatewayen til at virke som forventet,
men mine port mapping indstillinger i Windows 2000 ICS åbnede ikke op for
min Web-server på LAN'et.

Kan det være Enternet der sætter begrænsninger?

Hvad kan jeg ellers gøre hvis jeg vil bruge en computer med PPPoE software
som gateway for resten af LAN'et og samtidig have servere stående bag
LAN'et?
Skal jeg bruge et andet PPPoE program eller et andet internet
delingsprogram?

Jeg har en Win2k Pro SP2 maskine med to netkort: det ene tilsluttet Siemens
modemet fra min TDC NE2 forbindelse og det andet er på mit LAN. Jeg bruger
Enternet, som er downloadet fra http://www.turbine.dk/2601/

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Andreas Warberg