S: Regulatorsæt + computer
Fra : Jan Richardy

Dato : 31-03-06 12:49

Hej NG

Jeg har to regulatorsæt til salg. De er begge Mares V32 Proton Ice + Proton
Ice Octopus + inflatorslange + opbevaringskasse med håndtag. De er lidt over
2 år gamle, men har desværre bare ligget i skabet det sidste år - derfor
sælger jeg dem. De har begge omkring 50 dyk og blev serviceret hos
forhandleren efter sidste dyk (efter et års tid).

Jeg forestiller mig 2.500,- kroner pr. sæt.

Jeg har også 2 stk. Suunto Mosquito computere liggende (sort). De er også 2
år gamle, men jeg har ekstra batterier til dem begge, som kan puttes i.

Jeg forestiller mig 1.600 kroner pr. computer.

Nogen som er interesserede? De befinder sig i Århus, men det kan vel sendes
med posten for modtagers regning.

Skriv til jan (snabela) richardy (punktum) dk eller ring 30 24 30 76.

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"No milk! Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer"

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 02-04-06 22:56

Foto?
Mvh Thomas

Fra : Jan Richardy

Dato : 03-04-06 08:29

"Thomas Strandvig" <thomas@strandvig.dk> skrev i en meddelelse
> Foto?
> Mvh Thomas

Hvad vil du gerne se fotos af?

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 03-04-06 22:11

Mares V32 Proton Ice +

Fra : Jan Richardy

Dato : 04-04-06 12:41

Her er billeder af det ene regulatorsæt.... Havde glemt, at der også er et
manometer med... Der er også servicerapport vedlagt...

http://www.richardy.dk/proton.html

Fra : Thomas Strandvig

Dato : 04-04-06 14:41

Tak for billedet. Jeg vender måske tilbage.

Mvh Thomas

Fra : Jan Richardy

Dato : 04-04-06 12:43

Hej Nicolai

Ang. computerne - når jeg svarer på din mail, får jeg den straks tilbage i
hovedet (dette fra begge mine email-adresser). Kan du ikke emaile mig et
telefonnummer eller messenger-email, så kontakter jeg dig?

Fra : Jan Richardy

Dato : 08-04-06 11:12

Regulatorsættene er solgt. Kom evt. med bud på computerne, hvis prisen er
for høj.

---

Jan Richardy