Forskel på tæver og handhund som hvalp...
Fra : Arne Jensen

Dato : 31-03-06 11:43

Hej

Måske et underligt spørgsmål, men hvordan ser man nemmest forskel på en tæve
og en handhund, når de er hvalpe. Synes det er svært?

Arne

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 12:08

"Arne Jensen" <nogen@nogen.nogen> skrev i en meddelelse

> Måske et underligt spørgsmål, men hvordan ser man nemmest forskel på en
> tæve og en handhund, når de er hvalpe. Synes det er svært?

En lillle tap på maven afslører som regel, at det er en hanhund. Manglende
tap = tæve.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-03-06 12:24

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> writes:

> En lillle tap på maven afslører som regel, at det er en hanhund. Manglende
> tap = tæve.

Og forveksl det nu ikke med navlen. :)

Min lillesøster (23 år) sad for nogen tid siden og nussede Blader på
to år på maven. Pludselig opdager hun noget underligt, kalder på mig
og spørger hvad det er. Det er navlen, siger jeg til hende. Gud, har
hunde også sådan nogle!

Jeg grinede lidt.

En anden gang hørte jeg om en flink mand der ville fjerne en skovflåt
på en kat. Det var desværre brystvorten... Han fik nogle rifter hist
og her. :)

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-06 15:27

> Og forveksl det nu ikke med navlen. :)

Her er en lille hanhund, der slapper godt af:

http://tjekmig.dk/bibi/nr48.jpg

Har ikke lige billeder af vores tævehvalp, fra den vinkel.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Winther

Dato : 01-04-06 12:15

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> Her er en lille hanhund, der slapper godt af:
>
> http://tjekmig.dk/bibi/nr48.jpg
>
> Har ikke lige billeder af vores tævehvalp, fra den vinkel.

Jamen Buffy da, hvad har i da gjort ved den stakkels hvalp

Fra : Sanne

Dato : 01-04-06 16:52

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> Her er en lille hanhund, der slapper godt af:
>
> http://tjekmig.dk/bibi/nr48.jpg
>
> Har ikke lige billeder af vores tævehvalp, fra den vinkel.

Jamen det kan jeg da klare

http://www.tibetanskterrier.dk/fladud.html

Mvh
Sanne