Ønsker et godt råd...
Fra : co@ch [4130]

Dato : 30-03-06 17:37

Jeg er bare så træt af at købe dårlige ting til min PC, så jeg har brug for
jeres hjælp.

Jeg mangler råd om køb af bundkort.

Og NEJ...Asrock 939Dual-SATA2 du'r ikke hos mig
( har USB port problemer som ikke kan løses. boardet har været byttet, uden
resultat. Problemet eksisterer kun hos mig, og kun på Asrock boardet. Har et
Abit board og der er ingen problemer....mærkeligt)

Jeg har PSU på 500w med 24pins strømstik.
Men ellers er kravene:

Socket 939
2 x 2 (4) DDR dualram PC3200
PCIe (og måske AGP, da mit bedste kort er et AGP)
min. 3 x PCI-32
Plads omkring CPU sokkel til Zalman CNPS9500LED køler (men den fylder heller
ikke ret meget)
min. 4 x USB 2.0 bag på.
SATA 1
Ikke internt grafik.

Grunden til jeg spørger, er at nogle vil sige at det er dårligt at købe det
ene chipset frem for noget andet.
Men selv tror jeg mest på nVidia.....
er jeg helt ved siden af?

mvh
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 30-03-06 19:06

Fik lige øje på ASUS A8N5X

Lever op til mine krav (bortset fra AGP, men skidt med det, har et
nogenlunde X1300 PCIe)

Men er der nogle for og imod?
Så kom endelig med dem nu.

mvh
Bri@n

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 31-03-06 15:41

hvad med et asus A8R-MVP ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : co@ch [4130]

Dato : 31-03-06 17:32

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Ikke dårligt....ta'r lige et ekstra kig på det.

Er ellers blevet foreslået ASUS A8N SLI Premium...har kigget og det ser godt
ud, men det gør prisen ikke :-/

Tak for det prisbillige tips

mvh
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-04-06 00:03

> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Købte ASUS A8N SLI Premium....
Det virker godt, det jeg har prøvet indtil videre.

mvh
Bri@n

Fra : co@ch [4130]

Dato : 02-04-06 14:39

> [...]
> fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Nej, jeg bruger kun 1 grafikkort pt. og jeg har brug for alle PCI-32
portene.
Det kan jeg ikke, da jeg har zalman VF700 siddende som køler på mit
garfikkort.

Men der er god plads på A8N-SLI Premium.

Mvh
Bri@n