Thomas VJ wrote:
> "Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:442e945e$0$38698$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> <klip>
>
>>Ën anden ting er så at jeg som erhvervsdrivende bliver temmelig irriteret
>>når jeg uopfordret bliver ringet op. Det bør man tage med i sine
>>overvejelser når man vælger markedsføringsform.
>
>
> Helt enig - ofte beder jeg sælgeren hænge på et øjeblik ... Efter et
> kvarters tid har de fleste af dem lagt på
>
> Det hænder at en bruger opretter sig som kunde i min internet shop uden at
> gennemføre et køb. Min nuværende praksis i sådanne tilfælde er kontrollere
> om brugeren er på Robinson listen og derefter sende et (snail-mail)
> velkomstbrev. Men en gang i mellem kunne det være rart at ringe til kunden
> og eksempeltvis høre om vedkommende har haft problemer med købet eller
> spørgsmål. Men det må man vel heller ikke selvom brugeren har oprettet sig
> som kunde ?
Nej, ikke medmindre kunden aktivt giver dig lov.