Fordobling af hundeskove
Fra : makkerlone

Dato : 29-03-06 14:37

Fra : tina hedeman

Dato : 29-03-06 19:01

hej med jer

ja det er da fedt med alle de hunde skove, men hvorfor HELVEDE er der ikke
nogen på djursland hvor jeg bor
hilsen tina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-03-06 19:18

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> writes:

> ja det er da fedt med alle de hunde skove, men hvorfor HELVEDE er der ikke
> nogen på djursland hvor jeg bor

Pjat med dig. Der er da en i Trige! Det er da ikke så langt væk.

Men ja, generelt mangler der hundeskove i de tyndere befolkede dele af
landet. Her i Århus er der masser.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : tina hedeman

Dato : 30-03-06 07:25

hej trine

ja det kan godt ske der ikke er lange men jeg bor altså ude ved grenå af.
jeg synes der er langt til trige herfra.
det bliver da næsten en heldags tur hvis vi skal derud.
hilsen tina

ps det er nok fordi mange af skovene herude er privat eget så de laver ikke
hundeskove her