Drejeknop
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 28-03-06 11:39

Hej NG

Jeg har 2 dobbelt ventiler i Aqualung på mine flasker, Aqualung har kun de
små glatte som er svære at lukke om vinteren når fingerene er kolde, jeg har
ikke kunne finde nogen der passer da de fleste er med en firkant og høj
aksel mens Aqualungs er oval og lille, er der nogen har en ide hvordan man
kan lave/købe noget bedre.
Pga. et free flow på 36 meter hvor jeg godt kunne få fat i ventilen men ikke
kunne dreje den da den var glat.

Sten

Fra : anders

Dato : 28-03-06 13:23

Har du prøvet Sherwoods gummiknopper?
http://dktechgear.dk/catalog/product_info.php/cPath/23_28/products_id/53

mvh
Anders

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 28-03-06 13:33

Hej Anders

Ja, jeg prøvede dem i går de er for høje og med forkert hul i knoppen så de
dur ikke.

Vh Sten

Fra : Henrik Manley

Dato : 28-03-06 13:54

> Ja, jeg prøvede dem i går de er for høje og med forkert hul i knoppen så
> de
> dur ikke.

Så er de måske billigt til salg.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Henning

Dato : 28-03-06 15:13

On Tue, 28 Mar 2006 12:38:58 +0200, "Sten Nordstrøm"
<stenn@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>aksel mens Aqualungs er oval og lille, er der nogen har en ide hvordan man

Hvad med en alternativ løsning - en gang lim på knopperne og dyppe dem
i sand? Så er de ikke længere glatte

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 28-03-06 16:45

"Sten Nordstrøm" <stenn@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> ikke kunne finde nogen der passer da de fleste er med en firkant og høj
> aksel mens Aqualungs er oval og lille, er der nogen har en ide hvordan man
> kan lave/købe noget bedre.

Hvis du finder noget må du gerne skrive noget på gruppen, jeg har også en
ventil med en knop der ikke er optimal. Jeg har dog ikke tænkt mig at prøve
med lim og sand.. :)

--
www.Andersbomholdt.dk - Total i orden dykker blog.
www.koebenhavnssportsdykkerklub.dk - Verdens bedste dykkerklub

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 28-03-06 17:01

Sten Nordstrøm wrote:
> [...]
> kan lave/købe noget bedre.
> Pga. et free flow på 36 meter hvor jeg godt kunne få fat i ventilen men ikke

Jeg har nogle Ovale/elipse-formede Drejeknopper!!
Dem vil jeg da godt af med hvis det er!

vh. Morten

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 28-03-06 17:04

De er ihvertfald til at dreje, om vinteren, uanset hvor koldt det er!
vh. Morten