male lejligheden
Fra : jequinox@gmail.com

Dato : 28-03-06 10:44

Jeg skal have malet min lejlighed.. det er stue, køkken, badeværelse
der skal males. Jeg har ialt 7000 kr at gøre godt med. Så vil jeg da
høre om det er nok ? Det er en forholdvis lille lejlighed på 43
m2.....

Fra : Carsten Keller

Dato : 28-03-06 10:52

<jequinox@gmail.com> wrote in message
[...]

Lige for at få præciseret, skal du bare have købt maling, eller skal du have
en maler til at male herligheden...

Keller

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 28-03-06 15:25

<jequinox@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

- tjae det afhænger af ret så mange ting ... væggenes stand f.eks. Har der
være røget i lejligheden? Skal du bare smøre maling på? Eller ...? Under
alle omstændigheder fortæller min erfaring mig, at det ikke kan betale sig
at købe den billigste maling i Bilka eller Silvan. Men hvad der godt kan
betale sig er at købe noget halløjsa (som jeg ikke lige kan huske hvad
hedder) som gør, at røg eller gammel maling ikke trænger igennem den nye.
Dermed kan du formentlig nøjes med at male to gange.

ras